
02.12.2016
Paweł Strykowski (WhitePress): Koszt dotarcia do użytkownika poprzez influencerów może być bardzo niski, za to siła oddziaływania komunikatu niezwykle wysoka
02.12.2016
Paweł Strykowski (WhitePress): Koszt dotarcia do użytkownika poprzez influencerów może być bardzo niski, za to siła oddziaływania komunikatu niezwykle wysoka
01.12.2016
Karina Molęda w agencji Leo Burnett
01.12.2016
Wygoda zakupów w drogerii internetowej
01.12.2016
180heartbeats + JUNG v MATT startuje z kampanią dla Urzędu m. st. Warszawy
01.12.2016
Najbardziej angażujący fanpage w kategorii „Paliwa i energia” od 180heartbeats + JUNG v MATT
01.12.2016
Nowy gracz na rynku – telewizyjna usługa hybrydowa – Twoja Nowa Telewizja TNTV
01.12.2016
Jak marki promują się w teledyskach?
01.12.2016
Oszczędność dla przychodni, wygoda dla pacjenta – SMS w służbie zdrowia
01.12.2016
V&P promuje ofertę Małpki Express
01.12.2016
Sylwester Krawczyk wraca do OS3 i obejmuje stanowisko Group Account Directora