
20.06.2016
Wystartowała kampania społeczna promująca fundusze norweskie i EOG
20.06.2016
Wystartowała kampania społeczna promująca fundusze norweskie i EOG
20.06.2016
Murale w branży fashion – czyli jak marki wychodzą do konsumentów
20.06.2016
Reklama dnia: social media postrachem parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych
20.06.2016
Kampania, która wzrusza do łez (30 Millions d’Amis Foundation)
20.06.2016
Interakcja kluczem do sukcesu w dobie triumfu messengerów
20.06.2016
Dobry sąsiad – lepsza marka
17.06.2016
V Ogólnopolskie Spotkanie Przedsiębiorców
17.06.2016
Joanna Szlemińska (Synergic): Uporządkowanie chaosu reklamowego w miastach jest bezsprzecznie potrzebne
17.06.2016
‘See what’s possible’ – nowa kampania marki NEUTROGENA®
17.06.2016
Mocny trend w ręcznie malowanej reklamie, czyli murale tworzone na nietypowych powierzchniach