
14.05.2025
TikTok przedstawia funkcję AI Alive, która przekształca statyczne zdjęcia w dynamiczne filmy
14.05.2025
TikTok przedstawia funkcję AI Alive, która przekształca statyczne zdjęcia w dynamiczne filmy
14.05.2025
Loud & Clear 2024: Ile zarobili polscy artyści na Spotify [RAPORT]
14.05.2025
Marketing internetowy, czyli jak konkurować z dużymi graczami w czasach kryzysu
14.05.2025
„Oblicza weterynarii”: kampania Brit o zdrowiu psychicznym, w której głos oddano lekarzom zwierząt
14.05.2025
Sztuczna inteligencja w komunikacji politycznej. Jak AI zgotuje nam polityczne piekło
14.05.2025
„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
13.05.2025
„Nadzieja w niezdecydowanych”: obraz kampanii prezydenckiej 2025 w mediach społecznościowych [RAPORT]
13.05.2025
T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości
13.05.2025
#OdKulis: 100 tys. przesyłek na błędne adresy, 5,5 mln sprzedanych czekolad i wzrost udziału w rynku do 33,5% – efekty kampanii „Zasąsiadujmy się” Milki
13.05.2025
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu