17.10.2025
Wizerunek Polski w rosyjskich social mediach: narracja, triggery emocjonalne i hierarchia winnych [ANALIZA]
17.10.2025
Wizerunek Polski w rosyjskich social mediach: narracja, triggery emocjonalne i hierarchia winnych [ANALIZA]
17.10.2025
IMM: „48 hours challenge”, czyli jak niebezpieczny trend wywołał dezinformację [ANALIZA]
17.10.2025
#PolecajkiNM cz. 68: „Poverty Watch 2025”, „The Future of Taste Report” i rozmowy o dezinformacji
17.10.2025
#NMInsights „Poverty Watch 2025”: 975 tys. osób zbyt biednych, by przeżyć – zbyt „bogatych”, by dostać pomoc [RAPORT]
17.10.2025
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
17.10.2025
„Warmer Together”: firma Moncler, Al Pacino i Robert De Niro przedefiniowują znaczenie prawdziwej bliskości
17.10.2025
Kreatywność skalowana algorytmem. Dlaczego marki premium nie powinny bać się AI?
16.10.2025
#NMInsights Banki Żywności x Lidl: „Nie marnuj jedzenia 2025” [RAPORT]
16.10.2025
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
16.10.2025
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]