
03.12.2013
Marcin Sienkowski (Tablica.pl): po to się robi marketing, żeby osiągać efekty
03.12.2013
Marcin Sienkowski (Tablica.pl): po to się robi marketing, żeby osiągać efekty
02.12.2013
Pierwsza płyta charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’Roll Records już w sprzedaży
02.12.2013
Ambasadorki Gatty polecają swoje ulubione produkty – kolejna odsłona kampanii z udziałem Tyszkiewicz, Zielińskiej i „Maffashion”
02.12.2013
Reklamę na YouTube poproszę
02.12.2013
Facebook lekarstwem na niechciane prezenty?- badanie McCann Truth Central o świątecznych zakupach
02.12.2013
Tajemnicze żółte kanistry na ulicach Poznania – teaser akcji “Litr paliwa zamiast piwa”
02.12.2013
Nie bij mnie – kochaj mnie! Akcja MIŚ Fundacji WOŚP
02.12.2013
10 porad, jak zorganizować skuteczną promocję konsumencką z nagrodami
29.11.2013
Chamlet 2013 – nominowani i laureaci
29.11.2013
Semahead dla Szlachetnej Paczki