![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 31 marca a 6 kwietnia 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/imm-demagog-analiza-3-142x0-c-default.jpg)
10.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 31 marca a 6 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
10.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 31 marca a 6 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
10.04.2025
Pierwszy sportowiec jako „Kenbassador”. Mattel prezentuje lalkę LeBrona Jamesa
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
10.04.2025
Kim Kardashian jako balon reklamowy – fenomen reklamy pneumatycznej i nowy wymiar marketingu outdoorowego
10.04.2025
CIF czyści język w internecie z wulgaryzmów i zamienia tradycyjny „beep” na „CIIIIIF”
10.04.2025
#LegalneCzwartki: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia? Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sztuczną inteligencję
10.04.2025
Analiza strategii reklamowej na rynku telekomunikacyjnym sieci: T-Mobile, Polkomtel, Orange oraz P4
10.04.2025
Kantar Creative Effectiveness Awards 2025: Coca-Cola z najbardziej kreatywną i najskuteczniejszą reklamą roku
09.04.2025
Wyniki badania Mediapanel za marzec 2025: Google niekwestionowanym liderem
09.04.2025
„Wrong Beds”: IKEA w humorystycznej kampanii pokazuje, że zmęczeni śpią wszędzie, a mogliby… na łóżku