22.09.2025
Kids Help Phone sięga po „Help!” Beatlesów w kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego młodzieży
22.09.2025
Kids Help Phone sięga po „Help!” Beatlesów w kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego młodzieży
22.09.2025
„Mów do mnie – #TokTuMi”: Avon i Stowarzyszenie Mentalnie Równi rozszerzają inicjatywę o uczniów podstawówek
22.09.2025
Jakub Mikuś nowym Managing Directorem w VML Poland, Piotr Friedberg obejmuje rolę Chief Growth Officera
22.09.2025
Rynek reklamy w Polsce – sierpień 2025 [BADANIE]
22.09.2025
Marcin Mroczek nowym dyrektorem kreatywnym Molecular Creative
22.09.2025
„Poznajcie Zosię. Wczoraj skończyła 40 lat”: czas dojrzałej młodości i well-agingu w kampanii Resibo
22.09.2025
„W gąszczu informacji. Nie błądź! Sprawdzaj!”. Leśnicy podsumowują pierwszy etap kampanii o dezinformacji w środowisku przyrodniczym
22.09.2025
#PrzeglądTygodnia [16-22.09.2025]: mity i stereotypy kanałów komunikacji, wrażliwe treści w sieci, „Obrazy lasu”
22.09.2025
Detoks z brand purpose: kliniczny przypadek korporacyjnej gorączki Unilevera, wokesizm i twarde dane EBI, które kończą kazania
19.09.2025
Haleon i Fundacja Cześć Ciało w kampanii edukacyjnej na temat higieny jamy ustnej