20.04.2023
Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu. IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską
20.04.2023
Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu. IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską
20.04.2023
Trendbook 2023: Uwaga – to wszystko, czego potrzebujemy. Sztuczna inteligencja w e-commerce
20.04.2023
Jak mówić do branży IT, żeby powiedzieć coś nowego? Case study serwisu rekrutacyjnego the:protocol
19.04.2023
Zielony Wonderland w samym centrum Warszawy! Niestandardowa akcja marketingowa CCC przyciągnęła tłumy!
19.04.2023
CEO agencji Bees & Honey w jury IAB MIXX Bulgaria
19.04.2023
Ekologiczna mikrokolekcja biżuterii Hyperbola od Swarovskiego
19.04.2023
Cyberbezpieczni od najmłodszych lat? CGI z bezpłatną grą edukacyjną dla dzieci
19.04.2023
SOFTSWISS mocno stawia na wspieranie celów charytatywnych
19.04.2023
Umieram, ale jestem szczęśliwy
19.04.2023
Paweł Dąbrowski nowym dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty