12.04.2023
Do 15 kwietnia trwa Global DEI Census – badanie różnorodności pracowników reklamy ii marketingu na całym świecie
12.04.2023
Do 15 kwietnia trwa Global DEI Census – badanie różnorodności pracowników reklamy ii marketingu na całym świecie
12.04.2023
Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast)
12.04.2023
Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix
12.04.2023
Win-Win Communication – nowa agencja komunikacji marketingowej
12.04.2023
Łukasz Hodorowicz: Zetki szybciej niż pozostałe pokolenia rozpoznają marketing „na siłę”
12.04.2023
Wizjonerski marketing na Pomorzu Zachodnim
11.04.2023
Wpływ sztucznej inteligencji na działania marketingowe
11.04.2023
Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole): Zwrócenie uwagi na problem nadmiaru plastiku poprzez niestandardowe działania było naszą receptą na sukces
11.04.2023
„Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon
11.04.2023
Twitter usunął ograniczenia z rosyjskich kont rządowych oraz mediowych