
27.10.2022
Kibice i piłkarze FC Barcelony bohaterami nowej kampanii CUPRA
27.10.2022
Kibice i piłkarze FC Barcelony bohaterami nowej kampanii CUPRA
26.10.2022
Startuje pierwszy sezon wspólnego projektu „Pulsu Biznesu” i Radia 357 w partnerstwie z Santander Bank Polska
26.10.2022
Upoluj książkę Garego Hamela i Michele Zaniniego „Humanokracja” [konkurs]
26.10.2022
Koniec marki Yeezy. adidas zrywa współpracę z Kanye Westem
26.10.2022
Hubert Cabajewski pokieruje działem sprzedaży w e-point SA
26.10.2022
Q Service Castrol nawiązuje współpracę z influencerami z kanałów „Sprawdzam Jak” i „Povagowani”
26.10.2022
System ANSI – sztuczna inteligencja w wykrywaniu podwójnej jakości produktów
26.10.2022
W małych czynach wielka siła. Konferencja charytatywna o designie, na którą warto wpaść
26.10.2022
Mariusz Kozak i Sebastian Szarata: W social mediach, aby mieć dużo współprac, najbardziej opłaca się być neutralnym [podcast]
26.10.2022
Polskie ambasadorki PUMA w najnowszej odsłonie kampanii „She Moves Us”