
30.06.2022
„Heart of Hospitality” grupy Accor powraca we współpracy ze Światową Organizacją Turystyki
30.06.2022
„Heart of Hospitality” grupy Accor powraca we współpracy ze Światową Organizacją Turystyki
30.06.2022
Klienci nowego konceptu Salvatore Ferragamo mogą korzystać z hologramów, aby projektować buty
30.06.2022
Olga Korolec (Innovation, RASP): Jako marketerzy musimy wspólnie budować najlepsze marki na świecie, ale i dla świata
30.06.2022
Biegowe popołudnie nad Wisłą z CCC i ASICS
30.06.2022
Nowe talenty dołączają do The Reel Friends
30.06.2022
Grand Prix festiwalu WorldMedia w Hamburgu dla thrillera sci-fi “Project 2030”
30.06.2022
Teads, Havas Media Group: Reklama cyfrowa wysokiej jakości, zorientowana na użytkownika tworzy lepsze ramy dla doświadczeń medialnych [badanie]
30.06.2022
UOKiK nałożył kary na influencerów za brak współpracy. Na liście m.in. Maffashion i Marcin Dubiel
30.06.2022
TIER Mobility uruchamia pierwszy bateriomat w Polsce
29.06.2022
Koniec ery klonów? Spójność vs. elastyczność w dużych portfoliach