
24.02.2025
PLLum: Polska buduje własną sztuczną inteligencję
24.02.2025
PLLum: Polska buduje własną sztuczną inteligencję
24.02.2025
PrzeglądTygodnia [18.02-24.02.25]: PLLuM, playbook o influencer marketingu, Toffiecrisp w InfluLAB, nocne SMS-y od IKEA
24.02.2025
Raport Demagoga i IMM: Drastycznie wzrósł zasięg antyukraińskiej propagandy w polskim internecie
24.02.2025
#NMInsights Wavemaker: Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach [RAPORT]
24.02.2025
Drzwi zamknięte? To znak, że czas na przerwę z KitKatem!
24.02.2025
Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w Drutex SA
24.02.2025
Prosty język i język łatwy (ETR) – jak pisać, by dotrzeć do każdego odbiorcy
24.02.2025
Krystian Dudek: Polityk musi być opowiadany jak produkt [PODCAST]
24.02.2025
#NMInsights Tylko 1/3 Polaków twierdzi, że nie kupuje ubrań „z drugiej ręki” [RAPORT]
21.02.2025
Przepis na… okładkę albumu muzycznego