
25.05.2022
Dziadek do orzechów odpowiada za komunikację marki Pukka w social media
25.05.2022
Dziadek do orzechów odpowiada za komunikację marki Pukka w social media
25.05.2022
Labcon obsługuje brytyjską markę LUSH Cosmetics
24.05.2022
Shopee z nową reklamą w rytmie piosenki „Macarena”
24.05.2022
IKEA wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i PA
24.05.2022
Awanse i zmiana struktury biznesowej w KERRIS
24.05.2022
Przemysław Ladra (x-kom): Najbliższe lata przyniosą ekstremalnie spersonalizowaną komunikację w każdym kanale
24.05.2022
Upoluj książkę Davida Meerman Scotta „Nowe zasady marketingu i PR” [konkurs]
24.05.2022
Zbliża się Tigers United 4 – uczestnicy będą mogli spersonalizować agendę
24.05.2022
Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022
24.05.2022
„Informacje o tej reklamie” – nowa funkcja TikToka, która zwiększy przejrzystość reklam