Do swojego badania wybrali kilka osób, które następnie nagrywali i przekazywali im wiadomość, że robią zdjęcia tym, którzy są piękni. Ta współpraca ma na celu docieranie do młodych ludzi, którzy pragną autentyczności, demonstrując jednocześnie jakość aparatu Samsung Galaxy A8.
A ty, jakbyś zareagował?
Zobacz również
PS
W 2013 roku marka Dove stworzyła kampanię, która pokazać miała kobiece piękno. Na potrzeby kampanii wynajęto wyszkolonego rysownika FBI, który podczas eksperymentu stworzył portrety kobiet według ich własnego opisu. W drugim etapie rysownik naszkicował portret tej samej kobiety, zgodnie z opisem przedstawionym przez zupełnie inną osobę. Jakie były efekty prac? Czy potrafimy przyznać się do naszego piękna?
A jak reagujemy na krzywdzące nas opinie? Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrażać przechodniów na ulicy? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.
Słuchaj podcastu NowyMarketing