Ten eksperyment uchwycił prawdziwe piękno i zachęcał do bycia sobą! Samsung sprawdza, jak ludzie zachowują się pod wpływem komplementów

Ten eksperyment uchwycił prawdziwe piękno i zachęcał do bycia sobą! Samsung sprawdza, jak ludzie zachowują się pod wpływem komplementów
Jak ty byś zareagował, gdyby ktoś zupełnie obcy podszedł do Ciebie i powiedział, że jesteś piękna? Samsung wraz ze studentką Shea Glover z Chicago przeprowadziło eksperyment socjalny, aby dowiedzieć się, jak różni ludzie zachowują się po takim wyznaniu.
O autorze
1 min czytania 2018-01-11

Do swojego badania wybrali kilka osób, które następnie nagrywali i przekazywali im wiadomość, że robią zdjęcia tym, którzy są piękni. Ta współpraca ma na celu docieranie do młodych ludzi, którzy pragną autentyczności, demonstrując jednocześnie jakość aparatu Samsung Galaxy A8.

A ty, jakbyś zareagował?

PS

W 2013 roku marka Dove stworzyła kampanię, która pokazać miała kobiece piękno. Na potrzeby kampanii wynajęto wyszkolonego rysownika FBI, który podczas eksperymentu stworzył portrety kobiet według ich własnego opisu. W drugim etapie rysownik naszkicował portret tej samej kobiety, zgodnie z opisem przedstawionym przez zupełnie inną osobę. Jakie były efekty prac? Czy potrafimy przyznać się do naszego piękna?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

A jak reagujemy na krzywdzące nas opinie? Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrażać przechodniów na ulicy? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się