Teresa Chylińska-Kur swoją przygodę z digitalem zaczęła ponad 10 lat temu. Doświadczenie zdobywała zarówno jako freelancer, jak i członek zespołów projektowych. Tworzyła grafiki dla takich marek jak: Health Labs Care, Sharp, Cosibella, Rzeczpospolita, Lot, Budlex, Purella Superfoods, Miraculum, Ghelamco, Asseco Poland, Endo, PWN, PNB Paribas i innych. Realizując projekty z klientami, była obecna na każdym etapie – od przygotowania draftu, aż po finalną wersję, druk i wdrożenia projektów online – dbając o wysoką jakość realizacji. Chylińska-Kur przez ostatnie dwa lata pracowała jako digital art director dla Health Labs Care.
Marta Sot-Ordysińska ma ponad 8-letnie doświadczenie w działaniach graficznych dla branży reklamowej. Wcześniej związana była z agencją Valkea Media, gdzie jako art director, brała udział w projektach digitalowych. Pełniła także funkcję team leadera zespołu graficznego. Do jej obowiązków należało m.in tworzenie key visuali kampanii sezonowych, ale także projektowanie grafik do social mediów centrów handlowych i marek beauty, m.in.: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Koneser, Wars Sawa Junior, Douglas.
Zobacz również
W ostatnim czasie do zespołu kreatywnego dołączyły trzy osoby, tworząc tym samym silną grupę doświadczonych specjalistów, którzy wzmocnią Cape Morris w tworzeniu kreacji, planowaniu strategii oraz copywritingu. Przy obecnym tempie rozwoju agencji i nowych wyzwaniach projektowych planowane są kolejne rekrutacje.
Aby dołączyć do zespołu, nie wystarczy branżowa wiedza i bogate portfolio. Jak mówi Jarek Kacperczyk, head of creation:
Miarą sukcesu w tworzeniu wymarzonego teamu nie jest kompletowanie wymaganych stanowisk, a ludzie, którzy za nimi stoją-ich relacje z innymi, wyrozumiałość, współpraca, partnerstwo i doświadczenie. Zespół, który się wzajemnie szanuje, wspiera i potrafi ze sobą współpracować, to największy zasób, o który powinna zabiegać każda agencja. Zgrany team, który darzy się zaufaniem, z łatwością tworzy skuteczne kampanie. Dlatego w Cape Morris w pierwszej kolejności dbamy o relacje i atmosferę-wtedy jesteśmy pewni, że możemy zaoferować naszym Partnerom usługi na najwyższym poziomie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing