IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs w którym doceniane są najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian.
IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradza kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.
Zobacz również
Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:
- strategia,
- kreacja reklamowa,
- wykonanie i wykorzystanie mediów,
- rezultaty i ROI.
Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.
W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie: Consumer Experience oraz Digital Public Relations.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Best Use of Social Media
- Brand Awareness and Positioning
- Commerce
- Consumer Experience (nowa kategoria)
- Content Marketing
- Data Driven & Precision Marketing
- Digital Public Relations (nowa kategoria)
- Games & eSport
- Innovation & Smart Solution
- Launch
- Limited Budget
- Online Marketing with Influencer
- Performance Marketing
- MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)
Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.
Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Opłaty za udział w konkursie wynoszą: Członkowie IAB Polska: 2190 zł netto (plus 23% VAT). Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2490 zł netto (plus 23% VAT). (Opłata za każdą zgłoszoną kampanię w jednej dowolnie wybranej kategorii).
Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC. Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine, Havas Media Group. Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Fundacja Widzialni, gazeta.pl
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.