W Niemczech powstaje fabryka Tesli – ma to być miejsce, które będzie w stanie wyprodukować pół miliona elektrycznych aut (BEV) rocznie. Mimo, że oficjalnie produkcja w fabryce jeszcze nie ruszyła, to uczestnicy imprezy nazwanej „Giga fest” mogli przez półtorej godziny zwiedzać fabrykę i oglądać linie produkcyjne, na których pracowały roboty.
Cały festyn trwał 12 godzin, a sam klimat imprezy miał zastąpić uczestnikom odwołane święto piwa October Fest. Na głównej scenie pojawił się oczywiście również dyrektor generalny Elon Musk, który ujawnił, że w fabryce zostanie sprzedany specjalny autorski napój… Gigabeer. Wówczas pokazano również wizualizacje butelki.
Zobacz również
Na ekranie za plecami Muska wyświetlono wizualizację butelki Gigabeer – pierwsze, co rzuca się w oczy to ciekawy, kanciasty kształt butelki i matowe, metaliczne wykończenie całego opakowania. Wizualnie piwo ma nawiązywać wyglądem do Cybertrucka – samochodu Tesli zaprojektowanego w stylu science-fiction.
Podczas prezentacji nie pojawiła się jednak informacja o tym, jak będzie warzone piwo Tesli, ani kiedy fani mogą spodziewać się tego wyjątkowego produktu w sprzedaży.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Piwo i muzyka to ulubione dziedziny założycieli SingleCut Beesmiths. Marka zachęca klientów, by łączyć przyjemne z pożytecznym i uczyć się gry na gitarze… podczas picia piwa.
PS 2
Producenci w pierwszej kolejności starają się pokazać klientom etykietę produktu z wyraźnie widoczną nazwą marki. Wiąże się to z brandingiem, czyli budowaniem świadomości marki. Corona postanowiła jednak odwrócić butelki na półkach sklepowych, by najpierw pokazać klientom skład produktu.