Bezpłatny webinar

Bezpłatny webinar

Bezpłatny webinar

Jak zamienić ruch w social mediach na realne zakupy? Poznaj wnioski z badania 23 tys. konsumentów.

DOŁĄCZ

The Dehydrating Book: książka, która potrzebuje wody, aby można było ją przeczytać

The Dehydrating Book: książka, która potrzebuje wody, aby można było ją przeczytać
Organizacja Water For People stworzyła „The Dehydrating Book". To książka, którą można przeczytać tylko wtedy, gdy jej strony są mokre. Publikacja zwraca uwagę na kryzys wodny w Ameryce Łacińskiej.
O autorze
1 min czytania 2025-03-21

22 marca obchodzimy Światowy Dzień Wody. Z tej okazji organizacja Water For People opublikowała książkę „The Dehydrating Book”, która powstała z wykorzystaniem atramentu hydrochromowego. Oznacza to, że można ją przeczytać tylko wtedy, gdy jej strony są mokre. W innym przypadku, kiedy wyschnie, tekst i obrazki w niej zawarte znikają.

Publikacja ma zwracać uwagę na problem z dostępem do wody pitnej w Ameryce Łacińskiej, który negatywnie wpływa na rozwój dzieci i edukację.

Książka opowiada historię Lupity, spragnionej koliberki, która wyrusza w podróż przez Peru, aby znaleźć wodę dla siebie i swoich przyjaciół. Jej wyprawa ma odzwierciedlać zmagania jednego na sześcioro dzieci żyjących na obszarach z niedoborem wody w Ameryce Łacińskiej, a także 447 milionów dzieci na świecie, którym brakuje wody pitnej nawet w szkole. Water For People opracowało historię zawartą w książce wraz ze studentami z Palmiry, wioski w peruwiańskiej dolinie Cascas, po to, by przedstawić realne doświadczenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Każdy z nas, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy, czy to najmniejsza, najdalsza wioska w Peru, czy najbogatsza dzielnica na Manhattanie, ma swoją rolę do odegrania, jeśli chodzi o wodę. To od nas wszystkich zależy, czy następne pokolenia będą miały dostęp do bezpiecznej wody – mówi Gisela Murrugarra, dyrektor krajowy Water For People Peru.

PS Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej? Ta reklama udowadnia, że spot o ekologicznej energii może być stylowy

PS2 The Boring App: Heineken zachęca uczestników koncertów do odłożenia telefonów i skupienia się na muzyce