Kierownictwo dziennika „The Guardian” zapowiedziało, że w wydaniu drukowanym, na stronie internetowej, a także w aplikacji mobilnej już więcej nie będą zamieszczane reklamy firm paliwowych oraz takich, które są związane z tym sektorem.
„The Guardian” w ten sposób nie chce promować koncernów, które przyczyniają się do pogarszania naszego klimatu. Jak zauważają przedstawiciele dziennika, firmy związane z przemysłem paliwowym często wykorzystują reklamę do tego, by pokazać opinii publicznej swoje rzekome działania na rzecz środowiska, co jest zwykłym greenwashingiem.
Zobacz również
Przedstawiciele dziennika zapowiedzieli też, że jednocześnie będą chcieli podnieść świadomość swoich czytelników na temat zmian klimatycznych, w związku z czym liczba materiałów poświęconych ochronie środowiska zostanie znacznie zwiększona.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Globalne ocieplenie, topnienie lodowców, pożary lasów – nie ma wątpliwości, to już nie zwykłe zmiany klimatu, a kryzys. Walkę z pogarszającym się stanem planety podejmują nie tylko organizacje środowiskowe, czy miłośnicy ekologii. Do akcji włączają się również duże, światowe korporacje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing