„The Guardian” nie będzie zamieszczać reklam firm paliwowych

„The Guardian” nie będzie zamieszczać reklam firm paliwowych
Przedstawiciele słynnego brytyjskiego dziennika „The Guardian” ogłosili, że rezygnują z zamieszczania reklam koncernów paliwowych oraz tych firm, które są w jakiś sposób związane z branżą paliwową. Jest to związane ze zmianami klimatycznymi.
O autorze
1 min czytania 2020-01-31

Kierownictwo dziennika „The Guardian” zapowiedziało, że w wydaniu drukowanym, na stronie internetowej, a także w aplikacji mobilnej już więcej nie będą zamieszczane reklamy firm paliwowych oraz takich, które są związane z tym sektorem. 

„The Guardian” w ten sposób nie chce promować koncernów, które przyczyniają się do pogarszania naszego klimatu. Jak zauważają przedstawiciele dziennika, firmy związane z przemysłem paliwowym często wykorzystują reklamę do tego, by pokazać opinii publicznej swoje rzekome działania na rzecz środowiska, co jest zwykłym greenwashingiem. 

Przedstawiciele dziennika zapowiedzieli też, że jednocześnie będą chcieli podnieść świadomość swoich czytelników na temat zmian klimatycznych, w związku z czym liczba materiałów poświęconych ochronie środowiska zostanie znacznie zwiększona. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Globalne ocieplenie, topnienie lodowców, pożary lasów – nie ma wątpliwości, to już nie zwykłe zmiany klimatu, a kryzys. Walkę z pogarszającym się stanem planety podejmują nie tylko organizacje środowiskowe, czy miłośnicy ekologii. Do akcji włączają się również duże, światowe korporacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się