IKEA już od jakiegoś czasu stara się przekonać swoich klientów do tego, jak ważny jest dobry sen. W 2018 roku marka zorganizowała 8 godzinny koncert dla osób, które miały problem z zasypianiem, zaś w ubiegłym roku szwedzka sieć stworzyła specjalne podcasty ku lepszemu snowi, a także swego rodzaju mini serial reklamowy.
Teraz marka ponownie postanowiła zwrócić uwagę swoich klientów na to, jaki wpływ na samopoczucie człowieka ma zalecana ilość snu, a także fakt, jak się do tego snu przygotujemy – w nowej kampanii sieci IKEA przekonują o tym żółw oraz zając.
Zobacz również
W spocie zatytułowanym „The Hare” na początku śledzimy losy zająca, który wracając do domu, spotyka w barze swoich znajomych. Krótki wypad do pubu ostatecznie kończy się imprezą do późnych godzin nocnych. W efekcie, gdy bohater spotu wraca do domu, jeszcze przez długi czas nie może zasnąć, by ostatecznie „odpłynąć” przy jaskrawym ekranie laptopa i w niewygodnej pozycji, leżąc na kanapie.
W kolejnych scenach widzimy natomiast postać żółwia, który budzi się o poranku w swoim wygodnym łóżku i pełen energii zaczyna nowy dzień.
Za realizację odpowiada agencja Mother.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinniście wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. W maju 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
PS2
W 2019 roku twórcy Pokémon Go stworzyli grę, w której rozrywka będzie prowadzona w trakcie snu – nagrody zdobywa się m.in. za czas spędzony na spaniu.