Neymar oprócz występów w PUMA King będzie również ambasadorem marki poza boiskiem, promując najnowsze kolekcje ubrań PUMA.
– Dołączenie Neymara Jr. do rodziny PUMA jest fantastyczne. Jest jednym z najlepszych graczy na świecie i ma ogromne znaczenie dla globalnej kultury piłki nożnej, a także młodzieży. Jesteśmy bardzo podekscytowani i cieszymy się na współpracę z nim zarówno na boisku jak i poza nim – powiedział Bjørn Gulden, CEO w PUMA.
Zobacz również
Neymar Jr. w wiadomości dla swoich kibiców zatytułowanej „The King is back” mówił o wpływie, jaki wielcy piłkarze, tacy jak Pelé i Maradona, wywarli na jego życie oraz o swojej decyzji, by pójść w ich ślady poprzez współpracę z PUMA.
– Wychowałem się oglądając filmy o wielkich piłkarskich legendach, takich jak Pelé, Cruyff, Eusebio i Maradona. To byli królowie boiska, królowie mojego sportu. Chcę przywrócić dziedzictwo, które ci sportowcy stworzyli na boisku. Każdy z nich grał w PUMA i każdy z nich tworzył magię w The KING – powiedział Neymar Jr.
Neymar zdobył kilka trofeów w Brazylii, Hiszpanii i Francji, a także w Lidze Mistrzów i Copa Libertadores. W 2016 roku zdobył również złoty medal olimpijski z brazylijską drużyną narodową. Zdobył 61 goli w 101 meczach z Brazylią, co czyni go trzecim strzelcem w historii swojej drużyny narodowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Obecnie reprezentuje barwy Paris Saint-Germain (PSG), z którym zdobył trzy tytuły ligi francuskiej, dwa Puchary Francji i dwa Puchary Ligi Francuskiej. Odegrał także ważną rolę w doprowadzeniu klubu do pierwszego w historii finału Ligi Mistrzów w 2020 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing