„THE KING IS BACK”: PUMA podpisuje długoterminowe partnerstwo z Neymarem Jr.

Firma PUMA podpisała długoterminową współpracę z brazylijskim piłkarzem Neymarem Jr., reprezentowanym przez NR Sports. Neymar to jeden z najbardziej utytułowanych sportowców swojego pokolenia, który będzie nosił legendarne buty piłkarskie PUMA King.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

Neymar oprócz występów w PUMA King będzie również ambasadorem marki poza boiskiem, promując najnowsze kolekcje ubrań PUMA.

– Dołączenie Neymara Jr. do rodziny PUMA jest fantastyczne. Jest jednym z najlepszych graczy na świecie i ma ogromne znaczenie dla globalnej kultury piłki nożnej, a także młodzieży. Jesteśmy bardzo podekscytowani i cieszymy się na współpracę z nim zarówno na boisku jak i poza nim – powiedział Bjørn Gulden, CEO w PUMA.

Neymar Jr. w wiadomości dla swoich kibiców zatytułowanej „The King is back” mówił o wpływie, jaki wielcy piłkarze, tacy jak Pelé i Maradona, wywarli na jego życie oraz o swojej decyzji, by pójść w ich ślady poprzez współpracę z PUMA.

– Wychowałem się oglądając filmy o wielkich piłkarskich legendach, takich jak Pelé, Cruyff, Eusebio i Maradona. To byli królowie boiska, królowie mojego sportu. Chcę przywrócić dziedzictwo, które ci sportowcy stworzyli na boisku. Każdy z nich grał w PUMA i każdy z nich tworzył magię w The KING – powiedział Neymar Jr.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Neymar zdobył kilka trofeów w Brazylii, Hiszpanii i Francji, a także w Lidze Mistrzów i Copa Libertadores. W 2016 roku zdobył również złoty medal olimpijski z brazylijską drużyną narodową. Zdobył 61 goli w 101 meczach z Brazylią, co czyni go trzecim strzelcem w historii swojej drużyny narodowej.

Obecnie reprezentuje barwy Paris Saint-Germain (PSG), z którym zdobył trzy tytuły ligi francuskiej, dwa Puchary Francji i dwa Puchary Ligi Francuskiej. Odegrał także ważną rolę w doprowadzeniu klubu do pierwszego w historii finału Ligi Mistrzów w 2020 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się