The Lockdown: Teatr 21 przeciw społecznemu wykluczeniu ludzi z niepełnosprawnościami

Aktorzy Teatru 21 w nowej kampanii pod hasłem „The Lockdown” odegrali wybrane cytaty z mediów społecznościowych dotyczących przymusowej izolacji społecznej. Tym samym zwrócili uwagę na to, jak wielkim szczęściem jest nasza samodzielność i nieograniczone możliwości wyboru.
O autorze
1 min czytania 2020-06-08

Dalekie podróże, wyjazdy na mecze ulubionej drużyny, czy festiwale muzyczne, imprezy – te i liczne inne atrakcje stały się oczywiste i przystępne jak nigdy wcześniej. Lockdown pokazał jednak, jak bardzo społeczeństwo było uprzywilejowane, mając to wszystko na wyciągnięcie ręki.

Nie dla wszystkich jednak wyjście z domu, po zniesieniu lockdownu, oznacza korzystanie z popularnych rozrywek. 

Nierówność i wykluczenie osób z niepełnosprawnościami to punkt wyjścia kampanii Teatru 21 pod hasłem „The Lockdown”. W spocie stworzonym w ramach projektu aktorzy odgrywają wybrane z sieci cytaty, które dotyczą znanych odbiorcom atrakcji.

Bohaterowie filmu może nie latają na zakupy do Dubaju ani nie chwalą się w mediach społecznościowych zdjęciami brunchu, ale robią coś niesamowicie ważnego – przełamują bariery. Sięgają po wymarzoną samodzielność, pokonując wykluczenie z pewnych sfer i definiując te obszary na nowo, na scenie Teatru 21. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Teatr 21 to inicjatywa włączająca, w ramach której osoby z autyzmem i zespołem Downa mogą jednocześnie zarabiać i rozwijać swoją pasję do aktorstwa. Kampania ma na celu zebranie środków na pierwszy prawdziwy dom dla teatru, który dotychczas działał dzięki uprzejmości partnerów. Wyremontowane dzięki zbiórce Centrum Sztuki Włączającej będzie pierwszą ogólnodostępną instytucją kultury na mapie Warszawy, w całości dedykowaną twórczości artystów z niepełnosprawnościami. 

Zbiórka środków na remont odbywa się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiadają agencja 180heartbeats + JUNG v MATT i dom produkcyjny F25.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Pod koniec maja br. Google wprowadził do swojej aplikacji Google Maps nową funkcję skierowaną do osób, które mają problemy z poruszaniem się – platforma pokazuje teraz miejsca dostępne dla osób na wózkach inwalidzkich.

PS2

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS3

Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.