Kojarzycie głośną kampanię marki P&G zatytułowaną „The Talk”? W ramach tej akcji wypuszczono spot, w którym przedstawiono, jak czarnoskórzy rodzice rozmawiają ze swoimi dziećmi na temat przykrości, jakie mogą je spotkać w związku z kolorem skóry. Teraz firma ruszyła z kontynuacją kampanii.
Niedawno do sieci trafiła reklama „The Look”, która obrazuje krótki wycinek życia młodego, czarnoskórego mężczyzny i problemy, jakie go spotykają z uwagi na kolor skóry. Tym samym marka chce zwrócić uwagę na problem uprzedzeń rasowych.
Zobacz również
Przy tworzeniu spotu marka P&G współpracowała z kolektywem Saturday Morning, który walczy z rasizmem i uprzedzeniami.
PS
Marka Gillette po raz kolejny wywołuje dyskusję i porusza niewygodne dla niektórych tematy – tym razem za sprawą spotu, w którym transseksualny nastolatek uczy się golić.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing