The Look: P&G zachęca do dialogu na temat uprzedzeń rasowych

The Look: P&G zachęca do dialogu na temat uprzedzeń rasowych
Marka P&G kontynuuje swoją kampanię „The Talk”, poświęconą problemowi dyskryminacji rasowej – teraz stworzyła spot, który przedstawia, z jakimi problemami może borykać się czarnoskóry mężczyzna.
O autorze
0 min czytania 2019-06-28

Kojarzycie głośną kampanię marki P&G zatytułowaną „The Talk”? W ramach tej akcji wypuszczono spot, w którym przedstawiono, jak czarnoskórzy rodzice rozmawiają ze swoimi dziećmi na temat przykrości, jakie mogą je spotkać w związku z kolorem skóry. Teraz firma ruszyła z kontynuacją kampanii.

Niedawno do sieci trafiła reklama „The Look”, która obrazuje krótki wycinek życia młodego, czarnoskórego mężczyzny i problemy, jakie go spotykają z uwagi na kolor skóry. Tym samym marka chce zwrócić uwagę na problem uprzedzeń rasowych. 

Przy tworzeniu spotu marka P&G współpracowała z kolektywem Saturday Morning, który walczy z rasizmem i uprzedzeniami.  

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Gillette po raz kolejny wywołuje dyskusję i porusza niewygodne dla niektórych tematy – tym razem za sprawą spotu, w którym transseksualny nastolatek uczy się golić.

Słuchaj podcastu NowyMarketing