„The Monstersi” nowy projekt studia Platige Image

Trójka animowanych przyjaciół walczących o popularność w Internecie i prawdziwym świecie. Jaką cenę płacą za sławę, fejm i żebrolajki?
O autorze
1 min czytania 2018-06-27

Platige Image rozpoczął development “The Monstersi”, ironicznej i prześmiewczej satyry na popularność w serwisach społecznościowych w reżyserii Aliaksandra “Saszy” Kanavalau.

Wyprodukowany przez Platige Image pierwszy zwiastun zapowiada 13 odcinkowy serial “The Monstersi”. To przedstawiona w krzywym zwierciadle opowieść o życiu trzech bohaterów: Boniego, Spreja i Deafiana, którzy żyją we współczesnym świecie, prowadzą własne profile w mediach społecznościowych, zachowują się jak nastolatkowie w wieku 16-19 lat. Każdy z nich ma inną osobowość, zainteresowania i pasje. Łączy ich jeden cel – zdobycie jak największej popularności.

– Pomyślałem, że zrobię ironiczny serial z dystansem oparty na zachowaniu współczesnej młodzieży, których życie kręci się dookoła snapchata, youtube, facebooka i innych platform społecznościowych – mówi Aliaksandr “Sasza” Kanavalau, reżyser ze studia Platige Image. – Młodzi ludzie chcą teraz być sławni, piękni, bez skazy, cały czas iść do przodu. Nie uznają niepowodzeń i jak napotykają przeszkody to szybko rezygnują z własnych planów. A nie do końca o to w życiu chodzi.

“The Monsters” będzie zawierał dużo odniesień zarówno do życia w mediach społecznościowych, jak i do rzeczywistości. Na styku tych dwóch, często skrajnie różnych od siebie światów jego twórcy będą budować żart sytuacyjny nawiązując do codzienności współczesnej młodzieży, jednocześnie nadając mu edukacyjno-filozoficzny wydźwięk. Każdy odcinek ma być osobną historią z własną dramaturgią, tematem przewodnim, otoczeniem i puentą. Dzięki satyrycznemu charakterowi i umiejscowieniu akcji w różnorodnych sceneriach chcą dotrzeć do starszych nastolatków, youngstersów i większości dorosłych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależy nam na tym aby serial “The Monstersi” wszedł do świata popkultury, a jego bohaterowie stali się prawdziwymi gwiazdami realu i wirtualnego świata – mówi Wojtek Stuchlik, producent “The Monstersi” z Platige Image. – Tak jak bohaterowie “South Parku”, “We Bare Bears” i “Rick and Morty” szturmem zdobyli najpierw małe ekrany, a potem serca i umysły wyskakując z ekranów w świat. W serialu chcemy poruszyć współczesne wyzwania związane z popkulturą i Internetem. Żartując z tych zachowań, pokazując je w krzywym zwierciadle chcemy zbudować zabawną, ale jednocześnie mądrą opowieść, która powinna zainteresować nie tylko młodych ludzi.

Serial “The Monstersi” ma mieć 13 odcinków, trwających około 11 minut. Obecnie Platige Image prowadzi jego development i szuka koproducentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się