Platige Image rozpoczął development “The Monstersi”, ironicznej i prześmiewczej satyry na popularność w serwisach społecznościowych w reżyserii Aliaksandra “Saszy” Kanavalau.
Wyprodukowany przez Platige Image pierwszy zwiastun zapowiada 13 odcinkowy serial “The Monstersi”. To przedstawiona w krzywym zwierciadle opowieść o życiu trzech bohaterów: Boniego, Spreja i Deafiana, którzy żyją we współczesnym świecie, prowadzą własne profile w mediach społecznościowych, zachowują się jak nastolatkowie w wieku 16-19 lat. Każdy z nich ma inną osobowość, zainteresowania i pasje. Łączy ich jeden cel – zdobycie jak największej popularności.
Zobacz również
– Pomyślałem, że zrobię ironiczny serial z dystansem oparty na zachowaniu współczesnej młodzieży, których życie kręci się dookoła snapchata, youtube, facebooka i innych platform społecznościowych – mówi Aliaksandr “Sasza” Kanavalau, reżyser ze studia Platige Image. – Młodzi ludzie chcą teraz być sławni, piękni, bez skazy, cały czas iść do przodu. Nie uznają niepowodzeń i jak napotykają przeszkody to szybko rezygnują z własnych planów. A nie do końca o to w życiu chodzi.
“The Monsters” będzie zawierał dużo odniesień zarówno do życia w mediach społecznościowych, jak i do rzeczywistości. Na styku tych dwóch, często skrajnie różnych od siebie światów jego twórcy będą budować żart sytuacyjny nawiązując do codzienności współczesnej młodzieży, jednocześnie nadając mu edukacyjno-filozoficzny wydźwięk. Każdy odcinek ma być osobną historią z własną dramaturgią, tematem przewodnim, otoczeniem i puentą. Dzięki satyrycznemu charakterowi i umiejscowieniu akcji w różnorodnych sceneriach chcą dotrzeć do starszych nastolatków, youngstersów i większości dorosłych.
– Zależy nam na tym aby serial “The Monstersi” wszedł do świata popkultury, a jego bohaterowie stali się prawdziwymi gwiazdami realu i wirtualnego świata – mówi Wojtek Stuchlik, producent “The Monstersi” z Platige Image. – Tak jak bohaterowie “South Parku”, “We Bare Bears” i “Rick and Morty” szturmem zdobyli najpierw małe ekrany, a potem serca i umysły wyskakując z ekranów w świat. W serialu chcemy poruszyć współczesne wyzwania związane z popkulturą i Internetem. Żartując z tych zachowań, pokazując je w krzywym zwierciadle chcemy zbudować zabawną, ale jednocześnie mądrą opowieść, która powinna zainteresować nie tylko młodych ludzi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Serial “The Monstersi” ma mieć 13 odcinków, trwających około 11 minut. Obecnie Platige Image prowadzi jego development i szuka koproducentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing