The Ordinary sprzeciwia się szaleństwu zakupowemu i pokazuje prawdę o promocjach w Black Friday

The Ordinary sprzeciwia się szaleństwu zakupowemu i pokazuje prawdę o promocjach w Black Friday
Marka kosmetyczna The Ordinary stworzyła kampanię, w której mówi NIE zakupowemu szaleństwu w Black Friday. 29 listopada br. na jeden dzień zamknie swoje sklepy stacjonarne i internetowe, zamiast tego oferując klientom zniżkę przez cały miesiąc.
O autorze
1 min czytania 2024-11-27

Zamiast kupować wszystko 29 listopada, czyli w tegoroczny Black Friday, warto zrobić zakupy przemyślane i zgodne z faktycznymi potrzebami – przekonuje outdoorowa kampania marki The Ordinary. Aby sprzeciwić się zakupowej manii, która ogarnia wielu z nas właśnie w Czarny Piątek, brand postanowił pokazać, co bardzo często kryje się za „spektakularnymi” promocjami wielu sklepów.

Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii The Ordinary, tym razem również postawiono na minimalizm graficzny i jasny przekaz. W ten sposób powstały materiał prezentujące prawdę o ofertach czarnopiątkowych. „Zapłać za jeden, weź dwa (w cenie trzech)”, „Ostatnia szansa na zakup dziś. Albo jutro. Ewentualnie dosłownie każdego innego dnia”, „50% zniżki od ceny ustalonej wczoraj” – to tylko niektóre z przykładów haseł widocznych na cenówkach w neonowych kolorach.

Cel The Ordinary jest jasny: udowodnić, że szaleństwo zakupów z okazji Czarnego Piątku często przysparza więcej szkody niż pożytku. Listopadowa kampania brandu kosmetycznego obejmuje miasta w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: Facebook

PS „Choose a Price”: The Ordinary proponuje, by to klient wybrał, ile zapłaci za produkt

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się