Fot. Media społecznościowe FC Barcelona
Na taki mariaż muzyki i sportu warto czekać. Dwie legendy: drużyna FC Barcelony i zespół muzyczny The Rolling Stones, już niebawem spotkają się podczas El Classico. Jak to możliwe? Piłkarze jednorazowo zamienią tradycyjne trykoty z logo sponsorów na koszulki opatrzone znakiem rozpoznawczym autorów m.in. „Satisfaction”. Wszystko z okazji wydania pierwszego od 18 lat albumy The Rolling Stones z całkiem nowym materiałem.
Zobacz również
Specjalne koszulki zobaczą kibice obecni podczas meczu Barçy przeciwko Realowi Madryt, 28 października br. To jednak niejedyna okazja, ponieważ na podobny krok — zastąpienie logo Spotify wizerunkiem języka i ust, rozpowszechnionym przez The Rolling Stones, zdecydowała się również żeńska futbolowa drużyna FC Barcelony w rozgrywkach Ligi F. W niecodziennych strojach panie zobaczymy podczas meczu z Sevillą (5 listopada br.).
„Hackney Diamonds” — comeback po 18 latach
Rock’n’rollowi giganci szykują dla fanów muzyki prawdziwą jazdę bez trzymanki. Na ścieżce albumu zatytułowany „Hackney Diamonds” znalazło się 12 utworów, przy których trudno spokojnie usiedzieć na miejscu.
Płyta miała premierę 20 października, a na mecz EL Classico Spotufy przygotował jeszcze więcej niespodzianek. Należy do nich m.in. spot promujący współpracę The Rolling Stones i FC Barcelony, w którym widzimy, że o decyzji wprowadzenia zmian na koszulkach piłkarzy sportowcy i muzycy dowiadują się… z gazety.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co więcej, z okazji starci piłkarskich gigantów, muzyczny serwis streamingowy przygotował dla fanów sportowych i koncertowych wrażeń dedykowaną playlistę pełną rockowych brzmień. Nie mogło wśród nich zabraknąć również przebojów The Rolling Stones.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ostatnia niespodzianka to prawdziwa gratka dla fanów Barçy. Wyjątkowe koszulki zespołu z logo The Rolling Stones są od dziś do kupienia w klubowym sklepie internetowym. Wersja podstawowa jest dostępna w ilości 1899 sztuk, a koszulki z podpisami piłkarzy trafią do zaledwie 22 szczęśliwców.
Fot. Media społecznościowe FC Barcelona
Co jeszcze w zanadrzu?
Komu nie uda się zdobyć limitowanych koszulek, ma jeszcze szansę za zakup odzieży sygnowanej wspólnie przez Spotify, FC Barcelonę i The Rolling Stones. W specjalnie stworzonej kolekcji znalazły się m.in. bluzy z kapturem, T-shirty i czapki.
Coś jeszcze dla fanów przygotowali również Mick Jagger, Keith Richards i Ronnie Wood. Muzycy zadbali o to, aby 20 października do sprzedaży trafił fanowski zestaw zawierający: najnowszy album „Hackney Diamonds” na płycie winylowej ozdobionej logo zespołu i FC Barcelony oraz strój hiszpańskiej drużyny piłkarskiej w stylu retro, nawiązującym do lat 60. XX wieku, czyli momentu powstanie The Rolling Stones. Limitowany set jest dostępny w oficjalnym sklepie internetowym Stonesów.
PS Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu Maty
Podczas meczu FC Barcelony i Celta Vigo na trybunach pojawił się polski raper młodego pokolenia – Mata. Z kolei na bandach otaczających boisko Spotify umieściło reklamę promującą nowy album artysty.
PS2 Portal Going. zintegrowany ze Spotify
Teraz użytkownicy mogą połączyć swoje konta w obu serwisach i automatycznie zaobserwować w aplikacji Going. artystów dodanych do ulubionych w Spotify.