Firma Wall’s Ice Cream, należąca do Unilever, uruchamia kolejną akcję, która ma cel proekologiczny. Kampanię uruchomiono w Pakistanie, gdzie inflacja kosztów energii oraz tzw. liczba godzin bez obciążenia są najwyższe.
Wall’s Ice Cream zauważyło, że przerwy w dostawach prądu mogą negatywnie wpłynąć na jakość produktów, dlatego powstała specjalna tablica solarna „The Solar Priceboard”, która ma pozwolić na ciągłe funkcjonowanie danego lokalu, bez względu na to, czy zabraknie energii. Firma zwraca uwagę na to, że tablice są wystawiane na działanie słoneczne często nawet na 12 godzin dziennie, w związku z tym warto wykorzystać ten fakt.
Zobacz również
Urządzenie działa w taki sposób, że kiedy zanika prąd, aktywuje się wewnętrzna bateria, która zapewnia nieprzerwane zasilanie zamrażarek i uniemożliwia topnienie lodów. Dzięki temu właściciele sklepów mogą zapobiec utracie produktów.
fot. screen YouTube
Za kampanię odpowiada agencja LOLA MullenLowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W Wall’s wierzymy, że szczęście jest prawem każdego. Od 30 lat dzielimy się szczęściem w Pakistanie za pomocą 6 miliardów patyków rocznie. Aby stawić czoła wyzwaniom związanym z energią elektryczną, co było głównym problemem od 3 lat, nadal inwestujemy i wprowadzamy innowacje. Począwszy od 2021 r. w naszej fabryce, następnie w centrach dystrybucyjnych, a teraz w Priceboard, staramy się stopniowo zmniejszać zależność energetyczną, starając się dotrzeć do większej liczby Pakistańczyków – mówi Mert Turgut, dyrektor Wall’s Ice Cream Pakistan.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Połączyliśmy siły z zespołem pakistańskim, aby zwiększyć świadomość na temat codziennych zakłóceń dotykających naszych konsumentów, klientów i partnerów handlowych. Cennik Wall’s to najbardziej przeniknięty i skuteczny wyświetlacz medialny, to dom naszych marek i latarnia morska lodów. Cennik z panelami słonecznymi to wyjątkowe i innowacyjne rozwiązanie, które zaprasza konsumentów do rozkoszowania się lodami, a klientów do dostarczania lodów bez zakłóceń – dodaje Barbara Scala, dyrektor globalnej marki Wall’s Ice Cream.
Zdjęcie główne: screen YouTube
PS Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy
Lody bezapelacyjnie kojarzą nam się z sezonem letnim – wakacjami, dłuższymi dniami i ciepłymi wieczorami. Zimą z kolei odmawiamy sobie tej przyjemności. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? Jeżeli nie, to koniecznie przyjrzyjcie się inicjatywie marki Magnum – „Find Your Summer” – która ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez podkreślenie, że nawet w zimowych miesiącach można odnaleźć odrobinę lata.