The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna

The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna
18 lutego br, wystartowała najnowsza kampania sieci Sephora pod hasłem „The Unlimited Power of Beauty”, za pomocą której marka ukazuje wyraz nowoczesnej wizji piękna, charakteryzującej naszą generację.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

Definicja piękna niewątpliwie cały czas ewoluuje. Nie określają jej już wyłącznie pokazy mody, czy też zdjęcia modelek w magazynach modowych. W dzisiejszych czasach społeczeństwo samodzielnie interpretuje to, co oznacza bycie pięknym. 

Te zmiany zainspirowały markę Sephora do udzielenia swojego głosu w tej dyskusji i przedstawienia swojej wizji piękna za pomocą kampanii pod hasłem „The Unlimited Power of Beauty”.

Jak tłumaczy marka – „Według Sephora piękno jest jak plac zabaw, na którym każdy ma moc i prawo do eksperymentowania i tworzenia własnej jego definicji. Piękno nie zna granic, ma tyle twarzy, ilu ludzi jest na świecie, a każda osoba może odkryć wiele jego odmian nawet jednego dnia – lub odkrywać je przez całe życie. Piękno daje nam moc autoafirmacji i pokochania siebie. Piękno to nie norma, rozmiar ani filtr, ale narzędzie siły i pewności siebie”.  

W ramach kampanii stworzony został spot, który opowiada historię relacji kobiety z jej wizją samej siebie na przestrzeni jej życia. Ukazuje zarówno chwile zwątpienia, jak i te pełne siły. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto, w ramach projektu „The Unlimited Power of Beauty” stworzona została seria zdjęć, które prezentują różne wizje kobiecości. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kampanię odpowiada agencja BETC.

PS

Marka adidas rozpoczęła rok 2020, zainspirowana przekonaniem, że sport ewoluował. Podważając dotychczasowe stereotypy, zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.

PS2

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.

PS3

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.