W ramach launchu do zadań agencji They.pl należy kompleksowa obsługa kreatywna, a także działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada Lyrebird – brand wyspecjalizowany w social media, należący do grupy They.pl. W ramach współpracy Lyrebird odpowiada za komunikację na Facebooku, Instagramie i YouTubie oraz dociera do grupy docelowej za pomocą kampanii zasięgowych.
Niezwykle miło mi potwierdzić, że zespół They.pl wspiera markę SINSKIN zintegrowanymi działaniami digital marketingowymi. Nie mam wątpliwości, że połączenie doświadczenia naszych specjalistów, jak i mocnego wizerunku nowego brandu z branży beauty przyniesie świetne rezultaty– stwierdza Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.
Zobacz również
They.pl prowadzi także działania performance marketingowe dla marki SINSKIN: kampanie display oraz w wyszukiwarce Google.
W ostatnim czasie do grona klientów agencji They.pl dołączyła również znana marka modowa – Łukasz Jemioł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]