TIDAL wystawił na aukcji WOŚP udział w podcaście Żurnalisty

TIDAL wystawił na aukcji WOŚP udział w podcaście Żurnalisty
Żurnalista połączył siły z serwisem streamingowym, aby wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy w tegorocznej zbiórce pieniędzy. Zwycięzca zorganizowanej przez nich licytacji będzie bohaterem jednego z odcinków podcastu "Rozmowy bez kompromisów".
O autorze
1 min czytania 2022-01-31

„Jeśli nie boisz się trudnych pytań, kontrowersyjnych tematów i ciętego języka Żurnalisty, licytuj!” – tak TIDAL i Żurnalista zachęcają do wzięcia udziału w wyjątkowej aukcji na Allegro, której całkowity dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

Przedmiotem aukcji, która trwa do 7 lutego 2022 roku, jest uczestnictwo w roli bohatera wywiadu, w jednym z odcinków podcastu Żurnalisty. Anonimowy twórca internetowy od półtora roku przeprowadza wywiady z gwiazdami, które cieszą się ogromną popularnością wśród słuchaczy (ścisła czołówka w rankingach polskich podcastów na TIDAL i Spotify).

 

Jak uprzedza organizator aukcji, nagroda dotyczy jednej osoby, która przyjedzie (na własny koszt) na 1-godzinne nagranie do Warszawy. Spotkanie przed mikrofonem Żurnalisty musi się odbyć w 2022 roku, ale dokładny termin zostanie potwierdzony pod koniec lutego. Podcast zostanie opublikowany na platformie TIDAL i dostępny będzie dla wszystkich jej użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tradycyjnie, jak do każdej wystawianej przez Allegro aukcji, kupujący otrzyma specjalny certyfikat. TIDAL dodatkowo wręczy zwycięzcy licytacji bonus – roczną subskrypcję TIDAL HiFi Plus, dzięki której można słuchać muzyki i podcastów w najlepszej jakości dźwięku.

Chętni do udziału w aukcji mogą licytować udział w podcaście TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto przypomnieć, że w tym roku przypadał 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i tym razem wydarzenie odbyło się pod hasłem: „Przejrzyj na oczy. Dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W tym roku podczas WOŚP można było wylicytować również gamingowy Predator 9000 z autografem Jana Błachowicza. Dodatkowo zwycięzca licytacji rozegra z Mistrzem MMA pojedynek w wybraną wspólnie grę.

PS 2

Ponad 9 tysięcy kolorowych puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawiło się we wszystkich sklepach Biedronka. Sieć handlowa wzięła udział w zbiórce pieniędzy dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci jako sponsor główny 30. Finału WOŚP.