Premierowy singiel Young Leosi zatytułowany „Rok Tygrysa” już pojawił się na platformie YouTube – muzykę stworzyła grupa Broke Boys, a cały utwór idealnie oddaje styl młodej wokalistyki.
To co jednak bardziej nas interesuje w przypadku tej produkcji to warstwa wizualna – w teledysku widzimy Young Leosię występującą obok grupy kilkunastu tancerzy. Szybko rzuca się w oczy jeden element w całym klipie – wyjątkowo wyraźnie i często pokazywany jest w nim napój energetyczny Tiger, który jest produkowany przez Grupę Maspex.
Zobacz również
Puszkę trzymają w rękach bohaterowie klipu, którzy otwierają ją i piją napój. Tiger jest elementem układu choreograficznego (tancerze ustawiają puszki na głowie). Duże logo marki pojawia się również na ubraniach występujących tancerzy.
Gdy widzimy, jak intensywnie jest pokazywany w teledysku produkt Grupy Maspex, wówczas zauważamy, że tytuł samego utworu również nie jest przypadkowy i wyraźnie nawiązuje do promowanego w nim utworu. Warto jednak podkreślić, że sam tekst piosenki nie dotyczy bezpośrednio marki Tiger.
Fani wokalistki oceniają współpracę marki Tiger i jej udział w teledysku pozytywnie:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
OMG Tigerki na teledysku – moje ulubione energetyki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Piję twoje zdrowie pysznym, zimnym Tigerkiem.
Nie z Bacardi to chociaż z Tigerem współpraca pykła.
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy „występ” marki Tiger Energy Drink w branży muzycznej. Trzy lata temu produkt był promowany w spocie do piosenki rapera Abradaba. W 2017 roku z kolei w kampanii „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” głosu użyczył raper Fokus.
PS
Jakiś czas temu marka TIGER Enegry Drink zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z… misiem. Dlaczego? Właśnie w ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT.