TIGER wprowadza limitowane edycje napoju nawiązujące do lat 90.

Oryginalne produkty to domena TIGERa. Dwie limitowane nowości marki wykorzystują super popularne trendy: GAMING oraz nostalgię za latami 90. Pokocha je każdy miłośnik gier komputerowych, nowych technologii i kultowego designu.
O autorze
1 min czytania 2018-08-06

Rynek gier komputerowych rozwija się bardzo dynamicznie – obecnie w Polsce jest już kilka milionów tak zwanych graczy. Z myślą o graczach, ale i każdym, kto z rozrzewnieniem wspomina swój pierwszy komputer, TIGER stworzył dwa limitowane produkty w wyjątkowych smakach i super modnych opakowaniach:

  • TIGER Blue Screen o smaku jabłko-kiwi to puszka pełna komputerowych żartów. Nie przejdzie obok niego obojętnie nikt, kto korzystał z pierwszych systemów operacyjnych Windows. Zasmakuje natomiast każdemu, kto ceni orzeźwiające, letnie połączenia smakowe. A dlaczego jabłko? Można odpowiedzieć sobie samemu.
  • Tiger Pixel to z kolei napój mandarynkowo-ananasowy. Pikselowa grafika w stylu retro, nawiązująca do świata pierwszych gier komputerowych, to ukłon w stronę tych, którzy dziś wspominają je z sentymentem. Cytrusowy smak jest nie mniej wybuchowy niż opakowanie.

TIGER jako pierwsza marka napojów energetycznych zdecydowała się na wykorzystanie tak popularnych obecnie motywów. Połączenie unikalnych opakowań i atrakcyjnych kombinacji smakowych to rozwiązanie zaprogramowane na wygraną!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj