Tigers United to zapoczątkowana w 2019 roku przez agencję Tigers konferencja, która zrzesza topowych polskich marketerów, dając im przestrzeń do dzielenia się swoim unikalnym know-how.
Zapowiedziana właśnie siódma edycja konferencji odbędzie się pod hasłem „Rewolucja AI” i zostanie ona poświęcona wykorzystaniu przez branżę rozwiązań dostarczanych przez sztuczną inteligencję. Uczestnicy Tigers United 7 będą mieli okazję uczestniczyć w wartościowych prelekcjach prowadzonych przez doświadczonych marketerów specjalizujących się w nowych technologiach oraz ekspertów z obszaru AI i automatyzacji.
Tigers United 7 to odpowiedź na współczesne potrzeby. Duża część branży wciąż boi się sztucznej inteligencji i nie wykorzystuje dostarczanych przez nią rozwiązań w swojej codziennej pracy. Celem konferencji będzie przedstawienie uczestnikom nowych możliwości, które gwarantuje sztuczna inteligencja, oraz podanie im gotowych rozwiązań, takich jak prywatny notetaker, którzy potrafi sam stworzyć podsumowanie spotkania, generator umów czy asystent porządkujący skrzynkę mailową.
– Tigers United 7 to konferencja pełna „mięsa” – merytorycznej, sprawdzonej i niezwykle przydatnej wiedzy od praktyków i pasjonatów marketingu. W tym roku skupimy się na zastosowaniu AI w codziennej pracy marketera. Pokażemy Ci, jak wdrażamy automatyzacje oparte na sztucznej inteligencji wewnątrz naszej firmy, dla nas i naszych klientów. Przekonaj się, że AI nie zabierze Ci pracy, tylko ją ułatwi, a przede wszystkim uwolni Twój czas – tłumaczy Michał Iwan, Dyrektor Marketingu Tigers.
Najniższe ceny biletów na Tigers United 7 tylko do 6 maja do 23:59 na www.tigersunited.pl
Szczegóły już wkrótce!
Zdjęcie główne: mat. pras.
Artykuł powstał we współpracy z Tigers.