Jak wynika z tegorocznego globalnego raportu o pracy hybrydowej ,,Hybrid Ways of Working Global Report”, opracowanego przez Jabra, możliwość decydowania o miejscu pracy ma pozytywny wpływ na nasze samopoczucie, satysfakcję i produktywność. Niezależność w wyborze miejsca pracy jest szczególnie ważna dla przedstawicieli pokolenia Z. Autorzy raportu stwierdzają, że 64 proc. przedstawicieli tej grupy uważa, że ich „biurem” jest laptop, zestaw słuchawkowy i dobre połączenie z Internetem.
Zobacz również
Strefa coworkingowa TikToka, zlokalizowana na terenie kampingu MoloSurf w Jastarni, odpowiada na te potrzeby – wyposażona jest w szybką sieć wifi, wygodne biurka, przestrzeń do odbycia rozmowy czy spotkania online, a także ekrany i kody QR, które dają zastrzyk inspiracji i kierują do case studies i trendujących video na platformie TikTok. Strefa oferuje przestrzeń do pracy dla nawet 25 osób na raz.
Dodatkowo w strefie można spotkać się z pracownikami TikToka, porozmawiać o potencjale platformy w rozwoju biznesu i marki, a raz w tygodniu posłuchać krótkich wystąpień ekspertów, podczas których poruszą tematy takie jak kreatywność, różnorodność, brand safety. Spotkania z serii TikTok Talks będą odbywały się w każdy czwartek o godzinie 16.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strona internetowa projektu: workandtalk.splashthat.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing