Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

To nie komplement – rusza warszawska kampania na temat molestowania słownego

To nie komplement – rusza warszawska kampania na temat molestowania słownego
„Sexy tyłek”, „Fajny biust”, „Gorąca laska” – niektórzy myślą, że są to komplementy, które chcą słyszeć kobiety. Kampania „To nie komplement!” ma na celu pokazanie, że takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

Kampania „To nie komplement!” realizowana w ramach olimpiady „Zwolnieni z Teorii”, która za pomocą platformy internetowej nadzoruje tworzenie projektów społecznych młodzieży. Celem akcji jest rozgłaszanie problemu tzw. „catcallingu”, czyli pseudokomplementów z podtekstami seksualnymi, które nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.

W ramach kampanii, jej twórcy przeprowadzili ankietę, na temat tego, co młodzi ludzie twierdzą na temat catcallingu. W badaniu wzięło udział ponad 2000 osób, z czego 90% osób było w wieku 16-21 lat. Okazało się, że wśród młodzieży, catcalling definitywnie nie jest postrzegany pozytywnie. Co więcej, większość badanych osób minimum raz doświadczyła zaczepek.

W związku z tym, twórczynie akcji – Marta Wróblewska, Martyna Czabańska oraz Natasza Pieczura – chcą edukować zarówno rodziców, jak i ich dzieci na temat cat callingu. Pierwsza edycja kampanii będzie trwała do maja br. – w marcu akcja ruszyła w social mediach, natomiast w kwietniu w planach jest prowadzenie zajęć w liceach, natomiast w maju organizowane będą rozmaite akcje na ulicach Warszawy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat kampanii możecie znaleźć na Facebooku lub Instagramie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W swoim eksperymencie społecznym Reebok udowadnia, że siniaki, otarcia i zadrapania to oznaka siły fizycznej i wytrzymałości psychicznej, dzięki której można sprostać każdemu wyzwaniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

We wrześniuu 2018 roku wystartowała nowa kampania społeczna Love Over Hate! Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została Kasia Warnke.