„Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!” Wawel kontynuuje wielokanałową kampanię marki Tofflairs

W ramach kontynuacji szerokich działań komunikacyjnych dedykowanych marce Tofflairs firma Wawel stawia na kino. Na ekranach wszystkich multipleksów sieci Cinema City emitowany jest 30-sekundowy spot. Reklama wyświetlana jest przed wybranymi filmami w bloku specjalnym. Kampania potrwa 15 tygodni.
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

Kreację spotu przygotowała agencja VML. Za zakup planowanie i mediów odpowiada MEC. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Oprócz kampanii w kinach, plan działań obejmuje również 9 tygodni emisji spotów w najchętniej oglądanych stacjach TV w Polsce, ponad 1000 citylightów w najbardziej atrakcyjnych miejscach w całym kraju oraz obecność w Internecie w postaci materiałów video z udziałem zwycięzcy powiązanego z kampanią konkursu „Zostań Tofflairs Face!”.

Spot zachęca do spróbowania karmelowo-czekoladowych cukierków Tofflairs i zapewnia, że nikt nie jest w stanie się im oprzeć. Akcji Towarzyszy hasło: „Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!”.

Tofflairs, najnowszy produkt w ofercie firmy Wawel w unikalny sposób łączy w sobie karmelowy smak z intensywnie czekoladowym nadzieniem. Wawel to jeden z najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego historia sięga końca XIX wieku. Najbardziej znane produkty Wawel to czekolada Gorzka, czekoladki Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki i Mieszanka Krakowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing