Kreację spotu przygotowała agencja VML. Za zakup planowanie i mediów odpowiada MEC. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Oprócz kampanii w kinach, plan działań obejmuje również 9 tygodni emisji spotów w najchętniej oglądanych stacjach TV w Polsce, ponad 1000 citylightów w najbardziej atrakcyjnych miejscach w całym kraju oraz obecność w Internecie w postaci materiałów video z udziałem zwycięzcy powiązanego z kampanią konkursu „Zostań Tofflairs Face!”.
Zobacz również
Spot zachęca do spróbowania karmelowo-czekoladowych cukierków Tofflairs i zapewnia, że nikt nie jest w stanie się im oprzeć. Akcji Towarzyszy hasło: „Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!”.
Tofflairs, najnowszy produkt w ofercie firmy Wawel w unikalny sposób łączy w sobie karmelowy smak z intensywnie czekoladowym nadzieniem. Wawel to jeden z najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego historia sięga końca XIX wieku. Najbardziej znane produkty Wawel to czekolada Gorzka, czekoladki Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki i Mieszanka Krakowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing