Tomasz Borowski związany jest z branżą Public Relations od 2007 roku i od tego czasu specjalizuje się w obsłudze firm z sektora IT. W ostatnich latach pracował m.in. dla firmy ESL Polska, z którą zdobył nagrodę Złotego Spinacza za komunikację kryzysową wydarzenia Intel Extreme Masters 2020 oraz dla firmy Samsung, gdzie był odpowiedzialny za komunikację produktów memory (dyski SSD, karty SD i dyski przenośne), monitorów i wyświetlaczy profesjonalnych.
Gry komputerowe i nowe technologie to pasje, które są obecne w moim życiu od dziecka. Działalność w roli specjalisty ds. komunikacji dla firm z sektora IT niejednokrotnie pozwalała mi łączyć pracę z moimi zainteresowaniami, ale dopiero dołączenie do zespołu FRENZY dało mi szansę na otwarcie nowego rozdziału kariery. E-sport to bardzo dynamiczna branża, która wyznacza nowe kierunki w rozrywce – dobrze być częścią tej zmiany – powiedział Tomasz Borowski.
Zobacz również
Tomasz Borowski obejmie nowoutworzone stanowisko PR managera i będzie odpowiedzialny za komunikację firmy FRENZY oraz produkowanych przez nią wydarzeń takich jak Ultraliga i VRL East: Surge. Do jego zadań należało będzie m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej, wzmocnienie wizerunku firmy w mediach oraz pokierowaniem działem social media.
Przejęcie FRENZY przez ESE Entertaiment, oraz szereg wygranych przetargów daje nam silny impuls do dalszego rozwoju. Ten rozwój nie jest jednak możliwy bez najlepszych ludzi, a do takich na pewno zaliczyć można Tomasza, który posiada bardzo duże doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej komunikacji. Na pewno nie jest to nasze ostatnie słowo w obszarze wzmocnień kadrowych, o czym poinformujemy w najbliższym czasie – dodał Marcin Kilar, dyrektor zarządzający w firmie Frenzy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell