W nowej roli Tomasz Perkowski odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów MediaHub i optymalizację procesów zakupowych w obszarze mediów digital. Po awansie Perkowski raportuje bezpośrednio do Macieja Niepsuja szefa działu trade w MediaHub.
Dynamika z jaką rozwijamy u nas obszar digital to nie tylko narzędzia i technologie, ale również udział tego medium w wydatkach naszych klientów. Wierzymy, że awans Tomka, jego doświadczenie i znajomość rynku pozwolą nam optymalnie zarządzać rosnącymi budżetami klientów w kluczowych dla nich obszarach. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nowe wyzwania pozwolą Tomkowi w pełni wykorzystać jego dotychczasowe doświadczenia we współpracy z mediami – podkreśla Maciej Niepsuj, chief trading officer w MediaHub.
Zobacz również
Tomasz Perkowski w MediaHub pracuje od 15 lat. Zaczynał jako media planner, a w ostatnim czasie pracował jako senior digital manager w zespole Anny Jezierskiej, client managing partner w MediaHub. Odpowiadał za zespół obsługujący klientów w zakresie strategii, planowania i realizacji kampanii online wśród, których znaleźli się m.in. CCC, Vision Express, Kross, ORLEN, Vinted, Lotos, Decathlon, Microsoft, Telepizza czy Velux.