Tomasz Perkowski digital investments directorem w MediaHub Poland

Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade.
O autorze
1 min czytania 2022-07-29

W nowej roli Tomasz Perkowski odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów MediaHub i optymalizację procesów zakupowych w obszarze mediów digital. Po awansie Perkowski raportuje bezpośrednio do Macieja Niepsuja szefa działu trade w MediaHub.

Dynamika z jaką rozwijamy  u nas obszar digital to nie tylko narzędzia i technologie, ale również udział tego medium w wydatkach naszych klientów. Wierzymy, że awans Tomka, jego doświadczenie i znajomość rynku pozwolą nam optymalnie zarządzać rosnącymi budżetami klientów w kluczowych dla nich obszarach. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nowe wyzwania pozwolą Tomkowi w pełni wykorzystać jego dotychczasowe doświadczenia we współpracy z mediami – podkreśla Maciej Niepsuj, chief trading officer w MediaHub.

Tomasz Perkowski w MediaHub pracuje od 15 lat. Zaczynał jako media  planner,  a w ostatnim czasie pracował jako senior digital manager w  zespole Anny  Jezierskiej, client managing partner w MediaHub. Odpowiadał za zespół obsługujący klientów w zakresie strategii, planowania i realizacji kampanii online wśród, których znaleźli się m.in. CCC, Vision Express, Kross, ORLEN, Vinted, Lotos, Decathlon, Microsoft, Telepizza czy Velux.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj