Maciej Antczak związany jest z Bluerank od 11 lat. Jest odpowiedzialny za realizację celów new business oraz jest kreatorem strategii sprzedaży i marketingu. Przez ponad dekadę odpowiadał osobiście za pozyskiwanie kluczowych klientów agencji, a w ostatnich latach także za budowę zespołu Business Development. Jego ośmioosobowy zespół realizuje komunikację marketingową oraz sprzedaż w obszarze usług agencyjnych, consultingu i martechu.
– Przez ponad dekadę obserwuję rozwój rynku agencji digitalowych w Polsce i CEE. Dynamika zmian w ostatnim czasie dodatkowo przyspieszyła w wyniku m.in. coraz powszechniejszego wykorzystania AI czy zmian legislacyjnych. Dlatego intensywnie pracujemy nad dostosowaniem naszej oferty do zmieniających się potrzeb naszych klientów, zarówno w modelu consultingowym jak i wielokanałowych działań biorąc odpowiedzialność za dostarczane wyniki biznesowe – mówi Maciej Antczak.
Zobacz również
Tomasz Trzósło dołączył do Bluerank niespełna 2 lata temu, tworząc z dwuosobowego działu zespół, który jeszcze w tym roku będzie się składał z ponad 10 osób o zróżnicowanych kompetencjach. Zbudował strategię rozwoju działu Marketing Analytics, aktywnie promuje analitykę internetową poprzez liczne wystąpienia i publikacje.
Zdjęcie główne: mat. pras.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce