„W tym kraju nie ma ról dla ludzi z moim doświadczeniem” – mówi aktor, po czym wciela się w rolę kuriera, aby spróbować sił w nowej branży.
Kampania będzie obejmowała serię reklam, które z przymrużeniem oka przedstawiają zalety różnych zawodów, jakie można wykonywać dzięki znalezieniu zatrudnienia na portalu OLX.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W pierwszym odcinku serii, zatytułowanym „Odjazdowa robota”, Tomek Oświeciński wciela się w rolę kuriera, który poznaje zalety pracy dostarczyciela przesyłek. „Dobra robota” kuriera została przedstawiona przez bohatera jako niemonotonna praca, będąca okazją do poznania nowych ludzi i sprawiania im radości.
„Szukasz pracy, w której nie ma miejsca na nudę? Wejdź na OLX – tam znajdziesz” – słyszymy w podsumowaniu spotu.
Za produkcję kampanii odpowiada agencja Lucky Luciano Pictures, natomiast za kreację odpowiedzialna jest agencja BBDO WWA.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Praca kuriera, jako ekscytujące zajęcie, została przedstawiona w najnowszej reklamie DHL, w której dostarczyciel przesyłki pokonuje wyzwania, by doręczyć paczkę Jamesowi Bondowi.
PS 2
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX – przy tworzeniu youtube’owego cyklu poświęconemu 52 różnym zawodom wraz z kanałem „Do Roboty”. Celem materiałów jest promocja kategorii OLX Praca.
PS 3
OLX i Malcolm XD ożywili legendę polskiego internetu, czyli Fanatyka, w serii spotów promujących opcję wypożyczalni na portalu.