Estoński raper i projektant mody Tommy Cash, znany ze swojego ekscentrycznego wizerunku, poinformował na swoim koncie na Instagramie o pomyśle stworzenia zestawu Sad Meal. Pod mrocznym zdjęciem rapera pochylającego się nad „smutnym posiłkiem” pojawiła się zachęta skierowana do fanów, aby komentowali post, włączając się tym samym do oryginalnej akcji.
„McDonald’s powiedział mi, że jeżeli zbierzemy co najmniej 15000 komentarzy pod tym postem, wypuszczą Sad Meal. Pokażmy im!”
Zobacz również
Muzyk nie musiał długo czekać na odzew fanów. Pod postem w kilka dni uzbierało się ponad 32 tys. komentarzy oraz ponad 200 tys. polubień.
Z zaprezentowanego przez Tommy’iego Casha zdjęcia można wywnioskować, że w nowym zestawie dla smutasów pojawi się podwójna kanapka z ciemnego pieczywa zawierająca szprotki, okraszona sporą ilością pietruszki i koperku. Stały element wielu zestawów McDonald’s, czyli frytki zastąpiono porcją ogórków kiszonych. Do zestawu dołączony został owocowy shake oraz mała porcja wody przypominającą shota z wódki. Oryginalny dodatek do zestawu stanowi czarny scyzoryk z logo restauracji oraz czarny balonik. Całość zestawu zapakowana jest w mroczne, czarno-białe opakowanie, na którym pojawia się symbol smutnej, wykrzywionej w podkowę buzi zamiast uśmiechu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Premiera Sad Meal i dokładny skład zestawu nie zostały jeszcze oficjalnie ogłoszone. Wielu fanów liczy, że nowa pozycja trafi do sprzedaży w związku z nadchodzącym świętem Halloween, jednak pojawiają się też informacje, że zestaw dostępny będzie dopiero jesienią 2022 roku.
PS
Tommy Cash jest znany m.in. ze współpracy z polskim Raperem Quebonafide. Artyści w Benz Dealer zabierają fanów w mroczny, surrealistyczny świat, gdzie przeplata się ubóstwo i bieda z atrybutami luksusu.