Tommy Hilfiger to kolejna marka, która stawia na ekologię i zrównoważoną modę. W swojej najnowszej kolekcji Tommy Jeans na jesień-zimę 2019/2020 brand postanowił wykorzystać przyjazne dla środowiska materiały oraz pochodzące z recyklingu.
Zobacz również
W kolekcji, która jest połączeniem typowego dla marki amerykańskiego stylu ze streetwearem, znajdziemy m.in. spodnie oraz spódnice z bawełny pochodzącej nawet w 100% z recyklingu, a serię produktów dżinsowych uszyto nawet z 90% materiałów odzyskanych z zalegających zapasów magazynowych. Natomiast guziki i nity pozyskane z nieużywanego towaru dodają ubraniom unikalnego charakteru, podobnie jak powtórnie tłoczone skórzane naszywki
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twarzami najnowszej kampanii marki Tommy Hilfiger zostały cztery młode gwiazdy muzyki. Sunni Colon, Glowie, IV Jay oraz Saba.
zdjęcia: instagram.com/tommyhilfiger
PS
Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Zeszłoroczna kolekcja na jesień-zimę 2018 była trzecią z kolei i jednocześnie wielkim krokiem w stronę różnorodności.
PS2
Sposobów na ponowne wykorzystanie plastiku jest wiele. Przykładem tego są buty skandynawskiej marki Rens, która stworzyła sportowe buty z butelek z tworzywa sztucznego oraz fusów po kawie.
PS3
Modele butów Futurecraft.Loop marki adidas wykonane są z plastiku, który w pełni można poddać recyklingowi i ponownie wykorzystać do stworzenia nowej pary obuwia.
PS4
Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.
PS5
Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japonii na przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.
PS6
Polska marka BOHEMA Clothing wprowadziła na rynek buty wykonane ze skóry z liści ananasa – Pinatex.