Tommy Hilfiger stworzył kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami

Tommy Hilfiger stworzył kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami
Marka Tommy Hilfiger zaprezentowała nową kolekcję w ramach linii Tommy Hilfiger Adaptive, która została stworzona z myślą o dzieciach i dorosłych żyjących z niepełnosprawnością. W jej ramach codzienne ubrania wzbogacono o funkcjonalne rozwiązania, które ułatwiają samodzielne zakładanie.
O autorze
1 min czytania 2021-03-23

Ponad miliard osób na świecie żyje z niepełnosprawnością, a wciąż są pomijani przez świat mody. Marka Tommy Hilfiger już od dawna walczy z tym problemem, m.in. za pomocą linii Tommy Hilfiger Adaptive, która projektowana jest z myślą o osobach z niepełnosprawnościami. 

Teraz amerykański brand zaprezentował nową kolekcję, w ramach której codzienne ubrania, w stylu charakterystycznym dla marki, wzbogacono o funkcjonalne rozwiązania, ułatwiające samodzielne zakładanie – takie jak m.in. magnetyczne zapięcia oraz fasony dostosowane do protez lub pozycji na wózku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co istotne, w kampaniach Tommy Hilfiger Adaptive od zawsze występuje różnorodne grono osób żyjących z niepełnosprawnością. Obsadę nowego sezonu tworzą: olimpijska kolarka Kristina Vogel, paraolimpijczyk Rheed McCracken, paraolimpijska pływaczka i biegaczka Haven Shepherd, były futbolista Isaiah Pead, paddleboardzista Jonas Letieri, modelka Ashley Young, model Teddy B. i siostry-modelki Mila i Elora.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Ubieranie się to czynność, która dodaje pewności siebie i pozwala nam czuć się dobrze przez cały dzień. Powinno sprawiać radość – każdemu! – powiedział Tommy Hilfiger. 

PS

„Ubrania bez ograniczeń” – tak brzmi hasło polskiej, rodzinnej marki Funwear, która tworzy odzież, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

PS2

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS3

Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.