źródło: www.youtube.com/user/MaybellinePolska
Zobacz również
Najpopularniejsze kanały w Polsce
W listopadzie najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach Urban Records (ponad 38 mln), Prosto TV (ponad 15 mln), Step Records, Abstrachuje TV, Klejnuty, iTVP, TVN, Nawrotka, wwwmegadyskontpl i Max Florec TV.
Największym przebojem YouTube w Polsce jest przebój Donatana i Cleo “My Słowianie”, który został wyświetlony ponad 21,5 mln razy na profilu UrbanRecTv – poniżej statystyki wg raportu Social Brand Footprint tworzonego przez NapoleonCat.com. Teledysk ten znalazł się także na drugim miejscu na liście najczęściej oglądanych utwórów muzycznych na terenie Polski w 2013 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spośród kanałów vlogerów najchętniej oglądane były kanały: Abstrachuje TV (prawie 10 mln wyświetleń), Klejnuty, AdBuster, RockAlone2k, Magdalena Maria Monika, Kocham Gotować, Rojov, Niekryty Krytyk, Cezik i Sarge The Player.
Najpopularniejsze kanały marek
W listopadzie br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Orange Polska, Kinder Niespodzianka, Plus GSM, USP Zdrowie, Serce i Rozum, Grupa PZU, Bank Millennium, Nivea Polska, Ford Polska i Vichy Consult.
Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Maybelline Polska, Grupy PZU, Serce i Rozum, BMW Polska, Plus GSM, Ford Polska, Orange Polska i Nivea Polska.
Maybelline Polska: Maciej Musiał w nowej roli – już tej jesieni!
Grupa PZU: Nawet najlepsi zrobią wszystko…
Serce i Rozum: Serce i Rozum – RAP
BMW Polska: DLA TYCH, KTÓRZY CZERPIĄ ENERGIĘ Z MIASTA!
Plus GSM: Trzy miej na święta za 0 zł na start!