Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – październik 2013

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – październik 2013
Jakie polskie kanały i na YouTube cieszyły się największą popularnością w październiku br.? NowyMarketing wraz z IRCenter przygotował zestawienie najczęściej oglądanych reklam na kanałach markowych.
O autorze
1 min czytania 2013-11-14

Najpopularniejsze kanały w Polsce

We wrześniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach Prosto TV (prawie 14 mln), Step Records, Urban Records, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do września 2013 roku), iTVP, TVN, AdBuster, Rock Alone 2k, Klejnuty i Magdalena Maria Monika.

Spośród kanałów vlogerów najchętniej oglądane były kanały: Abstrachuje TV (ponad 11 mln wyświetleń), AdBuster, RockAlone2k, Klejnuty, Magdalena Maria Monika, Rojov, donGURALesko, Niekryty Krytyk (prawie 900 tys. subskrybentów kanału), Kocham gotować! i MultiGameplayGuy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najpopularniejsze kanały marek

W październiku br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Tablica.pl, Orange Polska, Serce i Rozum, Kinder Niespodzianka, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Grupa PZU, Old Spice Polska, Plus GSM i USP Zdrowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Tablica.pl, Grupy PZU, Banku Zachodniego BZ WBK, Old Spice Polska, Serce i Rozum, Samsung Polska, Nokia Poland i Orange Polska.

Tablica.pl i piraci: Stylowa lampa

Tablica.pl i piraci: Zakręcony blender

Grupa PZU: Nawet najlepsi zrobią wszystko…

Bank Zachodni WBK: Kevin Spacey poleca aplikację mobilną BZWBK24 mobile

Kevin Spacey w reklamie Banku Zachodniego WBK (wersja skrócona)