TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – październik 2013

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – październik 2013
Jakie polskie kanały i na YouTube cieszyły się największą popularnością w październiku br.? NowyMarketing wraz z IRCenter przygotował zestawienie najczęściej oglądanych reklam na kanałach markowych.
O autorze
1 min czytania 2013-11-14

Najpopularniejsze kanały w Polsce

We wrześniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach Prosto TV (prawie 14 mln), Step Records, Urban Records, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do września 2013 roku), iTVP, TVN, AdBuster, Rock Alone 2k, Klejnuty i Magdalena Maria Monika.

Spośród kanałów vlogerów najchętniej oglądane były kanały: Abstrachuje TV (ponad 11 mln wyświetleń), AdBuster, RockAlone2k, Klejnuty, Magdalena Maria Monika, Rojov, donGURALesko, Niekryty Krytyk (prawie 900 tys. subskrybentów kanału), Kocham gotować! i MultiGameplayGuy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najpopularniejsze kanały marek

W październiku br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Tablica.pl, Orange Polska, Serce i Rozum, Kinder Niespodzianka, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Grupa PZU, Old Spice Polska, Plus GSM i USP Zdrowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Tablica.pl, Grupy PZU, Banku Zachodniego BZ WBK, Old Spice Polska, Serce i Rozum, Samsung Polska, Nokia Poland i Orange Polska.

Tablica.pl i piraci: Stylowa lampa

Tablica.pl i piraci: Zakręcony blender

Grupa PZU: Nawet najlepsi zrobią wszystko…

Bank Zachodni WBK: Kevin Spacey poleca aplikację mobilną BZWBK24 mobile

Kevin Spacey w reklamie Banku Zachodniego WBK (wersja skrócona)