Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – sierpień 2013

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – sierpień 2013
Jakie polskie kanały na YouTube cieszyły się największą popularnością w sierpniu br.? Które subskrybuje najwięcej osób? NowyMarketing wraz z IRC przygotował zestawienie najczęściej oglądanych reklam na kanałach markowych.
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

Wg badania Megapanel PBI/Gemius w lipcu stronę youtube.com odwiedziło ponad 13,8 mln RU. W maju przestawialiśmy, jakie polskie marki są najpopularniejsze na YouTube – sprawdźmy, które kanały i reklamy były najchętniej oglądane w sierpniu 2013 roku.

Najpopularniejsze kanały w Polsce 

W sierpniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach ProstoTv, Urban Records, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do lipca 2013 roku), StepRecords, wwwmegadyskontpl, Magdalena Maria Monika, Weekend Official, Rojov, TVN i Rock Alone 2k).

Najpopularniejsze kanały marek

W sierpniu br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Samsung Polska, Plus GSM, L’oreal Paris, Kinder Niespodzianka, Eurobank, Serce i Rozum, Nivea, Nokia Poland, ING Bank Śląski i Play Mobile TV. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Eurobanku, ING Banku Śląskiego, Samsunga, Nivea for Men, Plus GSM i Piwo Żywiec

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

eurobank reklama, Piotr Adamczyk, będę brał Cię…kredycie

Lodówka – Mobilni nie płaczą – ING Bank Śląski

Samsung Galaxy S4 Zoom — Talk & Shoot