Wg badania Megapanel PBI/Gemius w lipcu stronę youtube.com odwiedziło ponad 13,8 mln RU. W maju przestawialiśmy, jakie polskie marki są najpopularniejsze na YouTube – sprawdźmy, które kanały i reklamy były najchętniej oglądane w sierpniu 2013 roku.
Najpopularniejsze kanały w Polsce
W sierpniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach ProstoTv, Urban Records, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do lipca 2013 roku), StepRecords, wwwmegadyskontpl, Magdalena Maria Monika, Weekend Official, Rojov, TVN i Rock Alone 2k).
Zobacz również
Najpopularniejsze kanały marek
W sierpniu br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Samsung Polska, Plus GSM, L’oreal Paris, Kinder Niespodzianka, Eurobank, Serce i Rozum, Nivea, Nokia Poland, ING Bank Śląski i Play Mobile TV.
Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Eurobanku, ING Banku Śląskiego, Samsunga, Nivea for Men, Plus GSM i Piwo Żywiec
Słuchaj podcastu NowyMarketing
eurobank reklama, Piotr Adamczyk, będę brał Cię…kredycie
Lodówka – Mobilni nie płaczą – ING Bank Śląski
Samsung Galaxy S4 Zoom — Talk & Shoot