TOP 3 produkty w Żabce Café. Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek z oferty #PROSTOzPIECA

TOP 3 produkty w Żabce Café. Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek z oferty #PROSTOzPIECA
Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów. W 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.
O autorze
1 min czytania 2024-01-25

– Hot dog to z pewnością ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, jesteśmy w tej kategorii niezaprzeczalnym liderem na rynku. Cieszy nas również rosnące zainteresowanie klientów innymi produktami z naszej sukcesywnie poszerzanej oferty gastronomicznej w ramach #PROSTOzPIECA. Mam tu na myśli m.in.: zapiekanki, frytki, churrosy czy nuggetsy. Tworząc „value innovation” w gastronomii, serwujemy posiłki sprawdzonej jakości za przystępną cenę. Naszą misją jest demokratyzowanie produktów gastronomicznych, czyli zapewnienie ich dostępności dosłownie każdemu – mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska.

Hot dog z Żabki najlepszy w „ślepych” testach

Podczas „ślepych” testów hot dogów, przeprowadzonych we wrześniu 2023 roku w ramach badania preferencji konsumentów tych produktów, hot dog z Żabki został oceniony najlepiej pod względem większości atrybutów, m.in. smaku, zapachu i jakości (badanie „Ocena hot doga”, zrealizowane w dniach 25-30.09.2023 przez J. S. Hamilton Poland na łącznej próbie 300 osób – konsumentów hot dogów).

Według ankietowanych, jego mocne strony to przede wszystkim: chrupkość bułki, stopień doprawienia parówki, jej konsystencja oraz mięsność. Sztandarowa ciepła przekąska z Żabki uzyskała także najwyższy wskaźnik intencji zakupu – aż 92 proc. biorących udział w testach wyraziło chęć jej kupienia.

Ulubiona przekąska w różnych wersjach

Hot dogi można kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych Żabka, są także dostępne w ofercie placówek sezonowych oraz w mobilnych Żabkach – podczas koncertów i wydarzeń kulturalnych. W dwóch sklepach (w Warszawie i Poznaniu) tę przekąskę przygotowuje również robot Robbie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu, a w przypadku większego głodu decydując się na hot doga w wersji XXL. Mogą wybrać również unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Znalazły się wśród nich już: Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, różowy Love Dog na święto zakochanych, Summer Dog – „słoneczna” wersja na lato czy fioletowy hot dog Prymus, oferowany w pierwszych dniach września.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się