Na potrzeby kampanii powstały dwie linie komunikacji, różniące się benefitem skierowanym do osób pracujących na etacie lub do tych, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą.
W ramach kampanii nawiązano współpracę z blogerem finansowym Tomaszem Jaroszkiem, znanym z kanału Doradca.tv. Tak powstał webinar, wyjaśniający czym są i jak działają konta IKZE i IKE. Webinar można obejrzeć na kanale YT blogera oraz na stronie internetowej kampanii. Kampanię wspierają także dwa filmy przygotowane przez kanał YT „Dla Pieniędzy”, gdzie influencer Pawel Sviniarski opowiada o tym, jaki biznes opłaca się otwierać w dzisiejszych czasach, oraz jakich błędów w podejściu do finansów należy unikać.
Zobacz również
Za realizację kampanii jest odpowiedziana agencja Focus Nation, która przygotowała bannery do kampanii display’owej, remarketingu oraz materiały do zamieszczenia na kanałach FB oraz LinkedIn.
Kampania trwa od 15.11 do końca bieżącego roku, czyli do momentu, gdy można wpłacić środki na konto IKE lub IKZE i obniżyć podatek PIT za 2021 rok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing