Organizacja Greenpeace postanowiła wykorzystać rok, w którym Dove świętuje 20-lecie kampanii „Real Beauty”. W związku z tym powstała kampanię „Toxic Influence: The Dark Side of Dove”, która nawiązuje do reklamy od marki kosmetycznej. Greenpeace zwraca w niej uwagę na zanieczyszczenie środowiska plastikiem. Jak podaje organizacja, Unilever, właściciel Dove, jest jednym z największych trucicieli plastikiem na świecie.
Film „Toxic Influence: The Dark Side of Dove” jest zbiorem scen, w których matki z córkami oglądają znane klipy od Dove i pozytywnie wypowiadają się na ich temat oraz fragmentów, które mówią o roli marek w światowym kryzysie zanieczyszczenia plastikiem. Kobiety, które wzięły udział w kampanii to prawdziwe klientki Dove. Scenariusz klipu nie był im wcześniej znany. Wiedziały jedynie, że kampanię tworzy Greenpeace.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS „Piękno nie jest tak toksyczne”. Aktywiści Greenpeace aresztowani po zawieszeniu baneru na siedzibie Unilever
16 aktywistów Greenpeace aresztowano w siedzibie firmy Unilever. Powód? Rozwieszenie olbrzymiego plakatu z hasłem „Piękno nie jest tak toksyczne” na fasadzie budynku. Akcja ma nakłonić firmę Dove do zmniejszenia ilości plastiku wytwarzanego przy produkcji kosmetyków.
PS2 Nie „prawdziwe piękno” a „prawdziwa krzywda”. Greenpeace z kampanią przeciwko firmie Dove
Greenpeace przedstawiło inicjatywę, która uderza w firmę Dove. Organizacja wskazuje przede wszystkim, jak negatywny wpływ ma marka na środowisko. Chodzi o wykorzystanie tworzyw sztucznych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]