…ale przede wszystkim dbania o środowisko. Działania mające na celu technologiczne wprowadzenie usługi na rynek i projektowanie doświadczeń konsumenta koordynowała agencja Kalicińscy.com. Promocyjny materiał video wyprodukowała Fog Content Agency. Za komunikację marki odpowiada agencja WALK.
Traficar to kolejna usługa wpisująca się w nurt sharing economy. Jako pierwsza w Polsce i jedna z niewielu w Europie oferuje wynajem aut na minuty. W konkurencyjne stawki włączone są także opłaty za parkowanie, a wynajem odbywa się poprzez aplikację bez zbędnych formalności. Dużym plusem usługi jest możliwość zostawienia samochodu nie w konkretnym punkcie, a w dowolnym miejscu na określonym obszarze. Wszystko odbywa się przy użyciu prostych, wygodnych i funkcjonalnych dla konsumenta narzędzi. Na chwilę obecną z usług Traficar można skorzystać w Krakowie.
Zobacz również
Kraków jest dla nas naturalnym wyborem na start systemu – tu mamy swoją centralę i siedzibę firmy. Nasz projekt obejmuje jednak szybkie zaoferowanie usługi w największych polskich miastach liczących ponad 200 tysięcy mieszkańców – Konrad Karpiński, kierownik produktu Traficar.
Projekt jest połączeniem łatwości obsługi znanej z miejskich wypożyczalni rowerów i mobilności aplikacji do zamawiania taksówek. Traficar to nie tylko innowacja w modelu wypożyczania pojazdów ale również istotny element dbania o środowisko. Idea carsharingu oznacza zmniejszenie liczby aut poruszających się po mieście – tak o idei Traficar mówi Maciej Szydłowski z agencji Kalicińscy.com
Informacje o Traficar można znaleźć na stronie www.traficar.pl. Innowacyjna usługa działa w oparciu o prostą i funkcjonalną aplikację mobilną. Zarówno strona, jak i aplikacja stworzone zostały z myślą o konsumencie. Wszystko po to, aby doświadczenia użytkowników korzystających z usługi były pozytywne i stawały się dla nich przyjemnością. Nad stworzeniem natywnych aplikacji na iOS i Android, strony www i wielu innych zintegrowanych ze sobą elementów nadzór objęła agencja Kalicińscy.com.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kalicińscy.com, jako agencja full service z pełnymi kompetencjami w digital pracowała nad zaprojektowaniem bardzo prostego, intuicyjnego systemu. Takiego, aby za pomocą aplikacji w telefonie, bez konieczności wizyty w oddziale, czy wyrabiania specjalnej karty użytkownik mógł zarezerwować, otworzyć i zamknąć samochód. Aby było to możliwe, konieczne było zwrócenie uwagi na wszystkie punkty styku użytkownika z marką, także w samochodzie, czyli całościowe podejście do projektowania doświadczeń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Dużym wyzwaniem było zaprojektowanie aplikacji tak, aby gdy wszystko idzie zgodnie z planem pozostała ona praktycznie niezauważalna. Jednocześnie w przypadku problemów zawsze poinformowała użytkownika, co się dzieje i co może zrobić”. – podkreśla Karina Ogórek odpowiedzialna za projektowanie doświadczeń po stronie Kalicińscy.com.
Prowadzenie tak szerokiego projektu pod kątem technologicznym było dla nas interesującym wyzwaniem. Bardzo się cieszę z efektu, jaki osiągnęliśmy. Przygotowanie kompleksowej usługi ma na celu dostarczenie pozytywnych doświadczeń użytkownikom i obsłużenie dużej ilości ruchu. – komentuje Patryk Doliński, dopowiadający za techniczne aspekty po stronie Kalicińscy.com
Innowacyjna usługa reprezentująca trend carsharingu promowana jest materiałem video, który w przystępny i jasny sposób pokazuje ideę i zasady korzystania z Traficar. Nie jest to jednak typowo tutorialowy film. Narracja prowadzona jest z perspektywy auta cieszącego się na nowe znajomości i towarzyszącego w ważnych momentach życia. Za produkcję materiału odpowiada Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicińscy.com, a reżyserowała go Iwona Bielecka.
Ciekawy projekt, dobry scenariusz, plus super zaangażowany klient, który pomagał nam na każdym kroku. W rezultacie praca podczas tego projektu była czysta przyjemnością. Nadanie charakteru samochodowi pozwoliło na narrację całego spotu z perspektywy auta. Pokazuje to, że usługa Traficar jest naprawdę przyjazna użytkownikowi i prosta w obsłudze – komentuje Adrian Kowalski, koordynujący prace ze strony Fog Content Agency.