Trailer serialu jako spot promujący rekrutację na Uniwersytet Wrocławski

Trailer serialu jako spot promujący rekrutację na Uniwersytet Wrocławski
Studia jak serial na Netfliksie? Najwidoczniej na Uniwersytecie Wrocławskim jest to możliwe – teraz „nowy sezon” rekrutacji zapowiada spot utrzymany w konwencji trailera serialu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-02

Władze Uniwersytetu Wrocławskiego postanowiły w oryginalny sposób zainteresować młodych ludzi trwającą obecnie rekrutacją na uczelnię i przygotowały spot, który wygląda jak trailer serialu. 

Młoda bohaterka reklamy budzi się na opustoszałym wrocławskim rynku. Następnie zagubiona kieruje się w stronę budynku uniwersytetu, w którym o dziwo nie ma żadnej żywej duszy. Dopiero w pewnej sali na ekranie komputera wyświetla się komunikat, przeznaczony tylko dla niej.

– Nasz zwiastun nieistniejącego filmu to także odzwierciedlenie tego, co często przeżywają studenci pierwszego roku, dopiero rozpoczynający naukę, wchodzący w dorosłość. Wielu z nich towarzyszy poczucie niepewności, osamotnienia, oderwania od dobrze znanej, bezpiecznej, rzeczywistości. Chcemy przekonać ich, że to tylko chwilowe wrażenie. Czekają na nich nowe przyjaźnie i nowe wyzwania – mówi Michał Raińczuk z Biura ds. Promocji UWr.

Reżyserem klipu jest Przemysław Chojnacki. W roli głównej wystąpiła Angelika Marcioch, studentka drugiego roku psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, „trailer” wkrótce będzie emitowany przed seansami w wybranych kinach na terenie całej Polski. Spot jest także wyświetlany na Dworcu Głównym PKP we Wrocławiu i w jednej z wrocławskich galerii handlowych. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kwietniu br. ruszyła kampania „Młodzi w Łodzi”, której celem było zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Łodzi. Akcję promowały plakaty nawiązujące do konwencji materiałów wyborczych. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się